کشتی قبل از المپیک محک خوبی خورد

به گزارش روز دوشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، امیر رضا خادم رئیس سابق فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: تیم ایران با یک ترکیب مناسب در رقابتهای جام جهانی آذربایجان شرکت کرد و کادر فنی علاوه بر میدان دادن به برخی کشتی گیران جوان توانست نقاط ضعف وقوت کشتی گیران مدعی را بیشتر و بهتر شناسایی کند.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: آزادکاران کشورمان در این مسابقات از نظر آمادگی جسمانی در شرایط خوبی قرار داشتند و در فرصت کوتاه باقی مانده باید روی مسائل تکنیکی و تاکتیکی کشتی گیران تمرکز شود.

وی تصریح کرد: در دیدار فینال تیم ایران توانست علیرغم تمامی مسائل جانبی و جو سنگین سالن مسابقات آذربایجان را شکست دهد تیمی که از چند کشتی گیر غیربومی بهره می گرفت.

خادم در پایان خاطر نشان کرد: المپیک میدان متفاوتی با مسابقات جهانی است و کادر فنی تیم ملی شرایط این رقابتها را به خوبی می دانند و ما علاوه بر کشورهای مانند روسیه و آذربایجان باید مراقب تک ستاره های برخی کشورها نیز باشیم.

رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه در شهر باکو پایتخت آذربایجان برگزار شد و تیم ایران به مقام قهرمانی دست یافت.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.