کشف بیش از ۱۸ کیلو حشیش و تریاک در “بهبهان”

دوشنبه ۲۵ اردیبهشت – ۰۴:۰۱:۱۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان استان “خوزستان” گفت:ماموران انتظامی در ۲۴ ساعت گذشته ۶ کیلو و ۵۴۰ گرم حشیش و ۱۲ کیلو ۳۵۰ گرم تریاک را از قاچاقچیان مواد مخدر کشف کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ “حسین تقی زاده” در خصوص جزئیات این خبر بیان داشت:ماموران پاسگاه درونک در حین کنترل خودرو های عبوری به راننده یک دستگاه خودروی ۲۰۶ مشکوک شده پس از توقیف در بازرسی فنی از مقدار ۶ کیلو و ۴۵۰ گرم حشیش کشف کردند.
وی افزود:ماموران ایست و بازرسی خیر آباد در حین کنترل خودرو های عبوری به راننده یک دستگاه خودرو ۴۰۵ مشکوک شده که راننده خودرو بدون توجه به تور ایست و بازرسی اقدام به فرار کرد.
سرهنگ تقی زاده در ادامه اظهار داشت:ماموران پلیس به تعقیب و گریز خودرو پرداخته که راننده خودرو به دلیل سرعت زیاد و عدم مهارت در کنترل خودرو واژگون که پس از دستگیر راننده  در بازرسی از خودرو مقدار ۱۰ کیلو گرم تریاک کشف کردند.
فرمانده انتظامی بهبهان در خاتمه به کشف مقدار دو کیلو ۳۵۰ گرم تریاک توسط ماموران پاسگاه درونک اشاره و خاطر نشان کرد:ماموران پاسگاه درونک در بازرسی از یک دستگاه خودروی پراید مقدار دو کیلو ۳۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۴۱۶۰۱۱۷۴۳۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.