کشف سلاح و مهمات جنگی از یک موتورسوار

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی‌آباد از کشف شش قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بی باک به نقل از ایسنا، سرهنگ ناصر آبزن در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان پرداختند، که در این حین به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک مشکوک شد و دستور توقف آن را صادر کردند که راکب موتورسیکلت بدون توجه به فرمان پلیس و علائم هشداردهنده از محل متواری شد.

وی با بیان اینکه مأموران پس از تعقیب و گریز مسیر طولانی موتورسیکلت را توقیف کردند، اظهارکرد: راکب موتورسیکلت با توجه به موقعیت جغرافیایی و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد.

آبزن خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از موتورسیکلت تعداد دو قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف به همراه دو خشاب و سه فشنگ جنگی و تعداد چهار قبضه اسلحه شکاری تک لول غیر مجاز و یک دستگاه دوربین دید در شب را کشف و ضبط کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان حاجی‌آباد، سلاح‌های مکشوفه به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان انتقال و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

آبزن ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس از آنان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه سلاح غیر مجاز و سایر جرائم از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مراتب را اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.