کشف قریب به نیم تن تریاک در جاسک هرمزگان – اخبار اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان جاسک از کشف ۴۸۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک روز گذشته در شهرستان خبر داد.

 
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جهانشیر جوادی زاده در این رابطه گفت: مأموران انتظامی شهرستان جاسک در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ روز گذشته در حین گشت زنی در محورهای اطراف شهرستان به دو دستگاه خودرو مشکوک و دستور توقف داده، که راننده خودروها بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شدند که پس از تعقیب و گریز مسیر طولانی خودرو ها را متوقف کردند.
 
وی افزود: مأموران پر تلاش و خستگی ناپذیر شهرستان در بازرسی فنی از خودروها ۴۸۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه یکی از قاچاقچیان کردند.
 
سرهنگ جوادی زاده خاطرنشان کرد: موادمخدر مکشوفه به همراه خودروها به پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان انتقال و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان جاسک تصریح کرد: تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد متواری شده ادامه دارد. مسئول انتظامی شهرستان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردمی با پلیس از شهروندان خواست در صورت برخورد و مشاهده هر گونه حمل و توزیع موادمخدر از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام گردد. /ل


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.