کشف ۱۷۰هزار عدد مواد محترقه در شهرضای اصفهان

۲۶م اسفند ،

فرمانده انتظامی شهرضای اصفهان از دستگیری ۱۵ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و پلمپ ۸ واحد صنفی متخلف در طرح انتظامی چهارشنبه آخر سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حمید امیر خانی” اظهار داشت:در راستای پیشگیری و کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال، ماموران انتظامی و امنیت کلانتری های این شهرستان با همکاری عوامل اجرایی گلوگاه شهید امامی در یک ماه قبل چندین طرح انتظامی را در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.
وی افزود: در این خصوص که با هدف کاهش تلفات جانی و مالی همچنین برخورد با عاملان و توزیع کنندگان مواد محترقه در شهرستان اجرا شد، ماموران موفق شدند از ابتدای این طرح تاکنون ۱۷۰ هزار عدد مواد محترقه آتش زا و خطرناک را کشف و ضبط کنند.
این مقام مسئول با بیان اینکه در مجموع عملیات ها ۱۵ نفر از متخلفان  و عاملان توزیع مواد محترقه دستگیر شدند تصریح کرد: ۸ واحد صنفی متخلف نیز با حکم قضایی پلمپ و از ادامه فعالیت منع شدند. 
سرهنگ امیر خانی در بخشی دیگر به اقدامات فرهنگی پلیس در زمینه آموزش صنوف و واحدهای تجاری در این ایام اشاره کرد و تاکید نمود: یکی از برنامه های ویژه در این طرح برگزاری جلسات متعدد با صاحبان صنوف با محوریت پیشگیری و کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال بود که اکثر صنوف با اجرای دقیق نکات، پلیس را در ایام همراهی و متاسفانه تعداد ۸ صنف مرتکب تخلف شدند که با آنان برخورد قانونی شد.
وی در پایان به برخی از حوادث تلخ و ناگوار چهارشنبه آخرسال اشاره و خاطرنشان کرد: پلیس با شادی هیچکس مخالف نیست اما به فرد یا اشخاصی خاص اجازه نخواهد داد به بهانه شادی، امنیت و آسایش دیگران را به مخاطره بیاندازند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.