کشف ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در اصفهان

۰۵خردادماه،

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۵۰۰ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش و گراس خبرداد و گفت در این رابطه ۱۸ سوداگر مرگ دستگیر شدند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار” عبد الرضا آقاخانی”اظهار داشت: صبح امروز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشرافیت کامل بر روی فعالیت باندهای قاچاق دو دستگاه کامیون  که تحت پوشش حمل ماهی منجمد  قصد انتقال مواد مخدر را داشتند شناسایی و در یکی از ورودی های استان متوقف کردند.
 
وی افزود: در بازرسی از این دو خودرو مقدار ۲۱۵ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شکل ماهرانه ای جاسازی شده بودند کشف و ضبط و سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.
 
این مقام مسئول عنوان داشت: همچنین  ماموران یگان تکاوری و فرماندهی انتظامی شهرستان های مبارکه، خور و بیابانک و شهرضا طی چندین عملیات جداگانه دیگر نیز مقدار ۲۸۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و… کشف و ضبط شدند.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در عملیات های صورت گرفته تعداد ۱۲دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و ۱۵ نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.
 
سردار آقاخانی با بیان اینکه قاچاقچیان برای انتقال و جابجایی مواد افیونی و برهم زدن امنیت و آرامش جامعه از پوشش های مختلف جاسازی استفاده کرده بوند گفت: این در حالی است که ماموران پلیس استان اصفهان با استفاده از توانایی بالا و هوشمندی خود توانسته اند دست قاچاقچیان را رو کرده و آنها را تحویل قانون دهند.
 
رییس پلیس مرکز استان خاطر نشان کرد: در مجموع عملیات های انجام شده طی ۲۴ ساعت قبل مقدار ۵۰۰ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف ، ۱۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و ۱۸ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. ساميار:

    بسیار عالی است مخالف خلافکارها هستم
    در ضمن میتوانم حتی همار باشم باهتون خانواده من خراب کردن این سوداگران مرگ
    با تشکر سامیار ب از سیستان بلوچستان

  2. ساميار براهويي:

    ضمن عرض تشکر از جان فداییان انقلاب کبیر
    نظر ما مثبت است وتشکر قدردانی داریم از اینکه با این سوداگران مرگ مبارزه میکنید زدن همه جوانان رو معتاد و کارتن خوواب کردن وغیرت انها رو گرفتن
    خودم نیز معتاد شدم خانواده ام در حال پاشیدن بود ب لطف خداوند و ائمه نجات پیدا کردم و دشمن این اشرارهای کثیف شدم در ضمن میتوانم همکاری کنم تا توان دارم در جانم قسم خورده هستم
    باتشکر سامیار از سیستان و بلوچستان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.