کشف ۵۱ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در انزلی

۲۸م اسفند ،

اکیپ های عملیاتی پلیس شهرستان انزلی استان گیلان طی چندین عملیات موفق به کشف ۵۱ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز شدند .

 
 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ پاسدار رحیم شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی استان گیلان  با اعلام این خبرگفت: اکیپ های عملیاتی پلیس این شهرستان در پی دریافت اطلاعات و خبرها مردمی مبنی بر فروش مواد محترقه توسط ۳ نفردر بین جوانان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان انزلی افزود: ماموران با بررسی و تحقیقات لازم ضمن اطمینان از صحت این خبرها، محل اختفای مواد محترقه را شناسائی نموده و با اخذ نیابت از مقام قضایی در بازرسی از این محل ۵۱ هزار و۱۵۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف و متهمان را دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، به شهروندان بندرانزلی توصیه کرد، با آموزش لازم فرزندان خود را نسبت به خطرات استفاده از مواد محترقه آگاه نموده و در صورت داشتن هرگونه خبرها در خصوص مواد محترقه، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.