کش و قوس های قایقرانی تمامی ندارد

در شرایطی که قرار است اولین کاروان قایقرانی کشورمان فردا شب راهی رقابت های المپیک ۲۰۱۲ شود اما تاکنون حواشی ایجاد شده برای فدراسیون قایقرانی به قوت خود باقی است.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، ۲ ماه پیش بود که در موج اول تغییرات ایجاد شده در راس فدراسیون های ورزشی دنیا مالی از ریاست فدراسیون قایقرانی برکنار شد.

با توجه به اینکه این اتفاق در آستانه رقابت های المپیک رخ داد حواشی زیادی به خصوص برای فدراسیون قایقرانی بوجود آمده به طوریکه این حواشی همچنان به قوت خود باقی است و تمامی ندارد.

کاروان قایقرانی کشور با ۴ ملی پوش راهی رقابت های المپیک لندن خواهد شد وطبق لیست کمیته ملی المپیک نام محمد شروین اسبقیان به عنوان سرپرست کاروان قایقرانی کشورمان به رقابت های  المپیک لندن اعلام شده بود.

اواخر هفته گذشته بود که با موافقت عباسی قرار شد احمد دنیا مالی به عنوان سرپرست کاروان اعزامی به لندن اعزام شود که پس از آن بود که دنیا مالی در مصاحبه هایی اعلام کرد قصد ندارد تا تازمانیکه به سر کار خود باز نگردد به عنوان سرپرست راهی لندن نمی شود و وی اعلام کرد پیش از این آیدی کارت بنده برای حضور در رقابت های المپیک لندن صادر شده است .

همچنین با وجود اینکه مسئولان کمیته ملی المپیک تا صبح امروز حضور اسبقیان را در رقابت های المپیک لندن را قطعی می دانستند اما اسبقیان در مصاحبه ای از لغو سفرش به  رقابت ها المپیک لندن خبر داد و دلیل این تصمیم را مصلحت اندیشی اعلام کرد .

جای تاسف است که در زمان آغاز بزرگترین رویداد ورزشی دنیا تا کنون تکلیف قایقرانان و سرپرست کاروان اعزامی به این رقابت ها مشخص نشده است و معلوم نیست در نهایت قرار است چه بلایی سر قایق های المپیکی بیاید.

البته در شرایطی اسبقیان از عدم حضورش در رقابت های المپیک لندن خبر داد که مشخص نیست پیش از این شرایط حضور وی در لندن مهیا شده بود یا خیر .

همچنین پیش از این فدراسیون جهانی قایقرانی اعلام کرده بود تنها در صورت تایید دنیا مالی قایقرانان می  توانند در رقابت های المپیک لندن شرکت کنند و طبق شنیده ها تا کنون دنیا مالی قایقرانان اعزامی به این رقابت ها را تایید نکرده است.

مسئولان وزارت ورزش به هیچ وجه زمان مناسبی را برای تغییر در راس فدراسیون های المپیکی انتخاب نکردند و از طرفی در شرایطی که پیش از مسئولان از عدم نگرانی در خصوص بروز هر نوع مشکلی خبر داده بودند اما در زمان حاضر نه تنها این مشکلات به قوت خود باقی است بلکه این مشکلات ۲ چندان نیز شده است.

البته مسئولان ورزش هیچ گاه فکر نمی کردند که اتخاذ یک همچنین تصمیمی باعث شود تا ورزش کشور در آستانه رقابت های المپیک تا این مورد دچار چالش شود و خطر بزرگی ورزشکاران را تهدید کند.

گفتنی است : با توجه به اینکه دنیا مالی سفرش به لندن را منوط به بازگشت بر سرکارش اعلام کرده است باید ببینیم مسئولان ورزشی در مدت زمان کوتاه تا زمان برگزاری رقابت های المپیک لندن چه تصمیمی را اتخاذ می کند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.