کلاهبرداری میلیونی به بهانه انجام کار !

۰۸خردادماه،

فردی که با جعل و معرفی خود به عنوان مامور یکی از دستگاه های اداری به بهانه انجام کار مبالغ میلیونی از مردم اخذ و کلاهبرداری می کرد در شاهین شهر اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ “سرهنگ غلامعباس بلفکه” فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه و شکایت حضوری تعدادی از مردم در این شهرستان از فردی به نام “م” مبنی بر اینکه وی از آنان مبالغ میلیونی به بهانه انجام کاری اخذ و سپس متواری شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .
 
وی افزود: در بررسی های بعدی از شاکیان پرونده مشخص شد متهم مورد نظر با ظاهر سازی و معرفی جعلی خود به عنوان مامور یکی از دستگاههای اداری از یک شهروند مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال وجه اخذ و در چند مورد دیگر نیز مبالغی بین یک میلیون و پانصد هزار ریال تا ۱۰ میلیون ریال با این شیوه از شهروندان کلاهبرداری کرده است.
 
“سرهنگ بلفکه” ادامه داد: در این راستا ماموران تحقیقات خود را جهت شناسایی متهم آغاز و نهایتا با شناسایی محل اختفای وی با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند .
 
این مقام انتظامی عنوان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه کلت کمری تقلبی بهمراه تعداد زیادی اوراق ومدارک دولتی جعلی و قلابی کشف و ضبط شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام هوشیاری به شهروندان گفت : اشخاص سود جو و کلاهبردار از هر شیوه ای برای رسیدن به مقاصد شوم خود و فریب اشخاص استفاده می کنند در این زمینه شهروندان می بایست دقت و هوشیاری خود را با مواجه این اشخاص بکار برده و در صورت ملاحظه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰در میان بگذارند .
 
گفتنی است، با اخذ شکایات مردم ، متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.