کلاهبردار جاعل با قرار ۱۰ میلیاردی روانه زندان شد

۲۷فروردین۱۳،

فردی که با جعل اسناد شرکتی اقدام به کلاهبرداری کرده بود توسط ماموران آگاهی زنجان دستگیر و با قرار ۱۰ میلیارد ریالی روانه زندان شد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ”مصطفی طلوعی” رئیس پلیس آگاهی زنجان با بیان این خبرگفت: چندی پیش در پی ارجاع شکوائیه ای از دادسرای عمومی و انقلاب زنجان توسط صاحب شرکتی مبنی بر جعل اسناد و مدارک شرکت ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی زنجان قرار گرفت .
طلوعی خاطر نشان کرد : با این شکایت تحقیقات در خصوص این پرونده آغاز و ماموران دریافتند فردی به نام ” م – ر ” که پنج سال قبل به عنوان مدیر پروژه شرکت مذکور باشاکی همکاری می کرد با جعل اسناد و مدارک شرکت اقدام به افتتاح حساب بانکی کرده است. 
وی تصریح کرد : با شناسایی این فرد مشخص شد که این مرد کلاهبردار با جعل اسناد شرکت با شرکت های دیگر قرارداد تنظیم و وجوه حاصله از این قراردادها را به حساب خود واریز کرده است. 
رئیس پلیس آگاهی زنجان خاطر نشان کرد : بررسی های پلیس نشان داد که فرد کلاهبردار پس از اجرای نقشه خود متواری شده است.
این مقام انتظامی گفت : با کار اطلاعاتی پلیس مخفیگاه متهم شناسایی و وی روز قبل در عملیاتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی های بعمل آمده این متهم پس از اعتراف به کلاهبرداری به دادسرا معرفی و از آن طریق با قرار ۱۰ میلیارد ریالی روانه زندان شد. 
رئیس پلیس آگاهی زنجان با اشاره به کشف کالای قاچاق از دو دستگاه خودرو گفت : با تلاش ماموران آگاهی همچنین از دو دستگاه خودرو ۶ هزار و ۸۰۵ لوازم آرایشی و بهداشتی و گوشی تلفن همراه قاچاق کشف شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.