«کلاه قرمزی و بچه ننه» سرانجام به گروه «قدس» رسید

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: پیش از این اعلام کرده بودیم که مدیریت حوزه هنری برای اکران «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سینما استقلال تایید کند که این فیلم یک اثر ارزشی است که چنین اتفاقی نیفتاد و بنابراین…

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: پیش از این اعلام کرده بودیم که مدیریت حوزه هنری برای اکران «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سینما استقلال تایید کند که این فیلم یک اثر ارزشی است که چنین اتفاقی نیفتاد و بنابراین «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سینما «استقلال» اکران نمی شود.

حبیب کاوش درباره مصوبات جدیدترین جلسه ی شورای صنفی نمایش گفت: در این جلسه مقرر شد از چهارشنبه این هفته (۲۵ مرداد ماه) فیلم سینمایی «ضد گلوله» در گروه عصر جدید به جای «نامزد آمریکایی من»، «بی خداحافظی» در گروه آفریقا به جای «خوابم می آد» و «کلاه قرمزی و بچه ننه» در گروه قدس به جای «همه چی آرومه» روی پرده بروند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره وضعیت تغییر قرارداد نمایش «کلاه قرمزی و بچه ننه» از سرگروه استقلال به سرگروه قدس توضیح داد: در ابتدا قرار بود «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سینماهای حوزه هنری اکران شود. ما در جلسه نهم مرداد ماه تهیه کننده و پخش کننده این فیلم را به شورای صنفی نمایش دعوت کردیم و به آن ها اعلام شد چنانچه سیاستمداران حوزه هنری تایید کنند که «کلاه قرمزی و بچه ننه» یک فیلم ارزشی است، اکران این فیلم در سینما استقلال بلامانع خواهد بود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در عین حال خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم ما تا امروز منتظر بودیم تا حوزه هنری ارزشی بودن این فیلم را تایید کند اما این اتفاق نیفتاد. بنابراین شورای صنفی تصمیم گرفت «کلاه قرمزی و بچه ننه» در گروهی به جز استقلال اکران شود.

حبیب کاوش همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا سینماهای حوزه هنری حواله اکران «کلاه قرمزی و بچه ننه»، «خوابم می آد» و «ضد گلوله» را دریافت می کند یا خیر؟ تصریح کرد: سینمای حوزه هنری هیچ مشکلی برای دریافت حواله فیلم های اکران شده در عید فطر ندارند منتها این سینماها باید تعهد دهند که کپی دریافت شده را تنها در سینمای خودشان استفاده می کنند.

(www.isna.ir)

فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.