کمیته ملی المپیک موضع خود را در قبال وزارت ورزش مشخص کند،بالاخره موافقند یا مخالف؟

رئیس سابق فدارسیون قایقرانی گفت: در این برهه استیضاح وزیر دردی را دوا نمی کند و من هم با این قضیه مخالف بودم.

احمد دنیا مالی رئیس سابق فدارسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در حالی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی به طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان رسیدگی کردند که آنها نشان دادند ورزش کشور در شرایط اضطراری قرار دارد و منتفی شدن استیضاح وزیر به این معنا نیست که آنها نسبت به این موضوع بی تفاوتند.

وی گفت: با توجه به نوسان قمیت دلار و مشکلات اقتصادی آنها تشخیص دادند که اولویت نشست پیگیری مسائل اقتصادی است که به اعتقاد بنده چنین تصمیمی به درستی اتخاذ شد و انها نشان دادند که دراین برهه به نگرانی اصلی مردم توجه شده ورسیدگی به این موضوع برایشان حائز اهمیت است.

دنیا مالی افزود: نمایندگان این حق را دارند که با حضور عباس در مجلس از وی سوال کنند و وزیر ورزش نیز موظف است تا به این سوالاات پاسخ بدهد و در حال حاضر که بحث استیضاح منتفی شده است. وزیر می بایست به موضوعات ورزش و حواشی پیش آمده بپردازد.

وی در خصوص موفقیت رشته های مختلف در المپیک گفت: موفقیت های بدست آمده در این رقابت ها تنها به دوره عباسی باز نمی گردد و به اعتقاد بنده

در صورتی که تغییرات چند فدراسیون پیش از المپیک اتفاق نمی افتاد شکی نیست که موفقیت های ورزشکاران ۲ چندان می شد.

وی گفت: مطرح شدن بحث افراد غیر مسئولی که راهی لندن شده اند در حال حاضر مهم تر از مسائل پیش آمده برای ورزش نیست و در حال حاضر باید به این موضوعات رسیدگی شود.

رئیس سابق فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: جالب است که اعضا هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص اتفاقات پیش آمده در ورزش همچنین عملکرد وزیر ورزش از خود ۲ گانگی نشان دادند که این نوع رفتار آنها برایم تعجب برانگیز است .

وی گفت: پیش از این برخی از اعضا هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص عملکرد عباسی انتقاداتی داشتند اما پس از آن در نامه ای از عباسی حمایت کردند که به نظرم این نوع ۲ گانگی ها مورد قبول نیست و آنها باید این را در نظر داشته باشند که مصاحبه هایی که پیش از انی در این خصوص با رسانه ها انجام شده هنوز موجود است و می توان با استناد به آنها صحبت کرد.

وی افزود: در صورتی که آنها عملکرد عباسی را رضایت بخش می دانند .

وی تاکید کرد: در حال حاضر یکی از وظایف کمیته ملی المپیک رسیدگی به نامه های کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون های جهانی است  و به همین دلیل مسئولان این کمیته باید موضع خود را در این خصوص مشخص کنند./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.