کمیل قاسمی در آستانه کسب مدال برنز قرار گرفت

به گزارش ایرنا، نماینده وزن فوق سنگین تیم ایران پس از استراحت در دور نخست، با یک پیروزی برابر ‘آرجلان بوهلار’ از کانادا و شکست مقابل ‘آرتور تایمازوف’ قهرمان چند دوره جهان و المپیک از ازبکستان راهی جدول شانس مجدد شد.

کشتی گیر وزن ۱۲۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران در گروه شانس مجدد، شنبه شب و لحظاتی پیش در ورزشگاه ‘اکسل’ شهر لندن به مصاف ‘نیک متیوهن’ از آلمان رفت و در دو وقت پی در پی و با نتایج یک بر صفر و یک بر صفر کشتی گیر آلمانی را شکست داد.

کمیل قاسمی در هر دو وقت این کشتی با گرفتن زیر یک خم کشتی گیر آلمانی، وی را به بیرون از تشک برد و در هر دو وقت موفق به کسب یک امتیاز شد.

‘کمیل قاسمی’ دقایقی دیگر و برای کسب مدال برنز با ‘ترول دلاگنی یف’ از آمریکا روبرو می شود.

آلکسی شیماروف از بلاروس، بلال ماخوف از روسیه، جمال الدین ماگومداف از جمهوری آذربایجان، دیوید مودزامانشویلی از گرجستان، چولونبات جارگالسایخان از مغولستان، ترول دلاگنی یف از آمریکا، آرتور تایمازوف از ازبکستان، دولت شابان بای از قزاقستان، اسماعیل الدوسکی از مصر، مالال ندی از سنگال، آرجان بوهلار از کانادا، جیس فلورس از مکزیک، دانیل لیگتی از مجارستان، طاها آک گول از ترکیه، کمیل قاسمی از ایران، نیک متیوهن از آلمان، لی لینگ از چین، الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین و دانیل رارس چینتوان از رومانی، کشتی گیران وزن ۱۲۰ کیلوگرم کشتی آزاد حاضر در بازی المپیک لندن هستند.

مسابقه های کشتی آزاد بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن، از بعدازظهر دیروز (جمعه) با رقابت های دو وزن ۵۵ و ۷۴ کیلوگرم در ورزشگاه ‘اکسل’ شهر لندن آغاز شد.

مسابقه های سه وزن ۶۰، ۸۴ و ۱۲۰ کیلوگرم نیز امروز (شنبه) در حال پیگیری است و رقابت های دو وزن ۶۶ و ۹۶ کیلوگرم، فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

ورزشی. ** ۳۷۸۳ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۱۵۹۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.