کنگره ملی دانشجویی اعتیاد آماده دریافت آثار است

دبیر اجرایی این کنگره روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با مطلوب خواندن استقبال صاحبنظران و کارشناسان از این همایش علمی گفت: این کنگره که مهرماه برگزار می شود از هم اکنون مورد حمایت نهادهای بین المللی قرار گرفته است.

سهند نیک آسا افزود: از جمله این نهادها می توان به هیات بین المللی کنترل مواد مخدر سازمان ملل متحد ( INCB ) که یکی از نهادهای معتبر در حوزه مبارزه با مواد مخدر در جهان است، اشاره کرد.

وی با اشاره به اجرای مقدمات برگزاری این کنگره ملی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در صدد هستیم این کنگره را به صورت بین المللی در ارومیه برگزار کنیم.

وی اظهار کرد: تاکنون ۲۰۰ مقاله از افراد حقیقی و حقوقی با استفاده از سایت اینترنتی این کنگره به دبیرخانه رسیده که این امر نشان از جایگاه این کنگره در بین صاحب نظران بین المللی دارد.

دبیر اجرایی کنگره ملی دانشجویی اعتیاد افزود: امید می رود تا روزهای پایانی مهلت دریافت آثار و مقالات نزدیک به ۸۰۰ مقاله در خصوص اعتیاد به دبیرخانه این کنگره ارسال شود.

نخستین کنگره ملی دانشجویی اعتیاد با عنوان اعتیاد ، همگرایی منفی جهانی نوزدهم و بیستم مهرماه سال جاری در ارومیه برگزار می شود.

۸۱۳۷/۵۸۳/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۵۷۲۰۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.