کیفیت ساختمان ها بیمه می شوند

جام جم آنلاین: با انعقاد تفاهمنامه میان باشگاه نظام مهندسی و بیمه میهن، کیفیت ساختمان ها در مقابل حوادث، برای مدت ۱۰ سال بیمه می شود.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه بیمه میهن، علی موسی الرضا مدیر عامل بیمه میهن در مراسم امضای تفاهمنامه که با حضور میثم جعفری رییس هیات مدیره باشگاه مهندسین و حجت الله درویش پور ناظر مجلس در شورای عالی علوم و تحقیقات برگزار شد، گفت: هر چند در سال های اخیر اقدامات مناسبی برای کیفیت ساخت و ساز انجام شده اما باید قبل از بروز حوادث، مقررات ملی، استاندارد مصالح، شناخت خطرات و حوادث غیرمترقبه نیز مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به ابلاغ بیمه نامه کیفیت ساخت توسط بیمه مرکزی، افزود: این تفاهمنامه در این راستا و برای ارایه خدمات به جامعه مهندسان کشور با باشگاه نظام مهندسی منعقد شده است.

موسی الرضا تصریح کرد: بر همین اساس علاوه بر کیفیت ساخت، خطرات موجود از ابتدای ساخت تا ۱۰ سال پس از بهره برداری با تخفیف ۳۵ تا ۵۰ درصدی بیمه می شود.

وی اظهارداشت: حق بیمه مربوط به این طرح از زمان دریافت مجوز توسط مالک و سپس در مراحل بعدی به صورت بسته دریافت می شود، ضمن آنکه حق بیمه دریافتی این طرح بسیار اندک بوده و سالانه حدود ۴۵هزار تومان است و به همین دلیل اکثر مردم توان پرداخت آن را دارند.

مدیر عامل بیمه میهن طراحی بیمه نامه برای نکات جدید درخواستی باشگاه مهندسان، قسطی بودن حق بیمه و ارایه خدمات با کیفیت را از بندهای این تفاهمنامه ذکر کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.