کی روش: جنگیدن و حضورچهره های جدید از نکات مثبت دیداربا موزامبیک بود

به گزارش ایرنا،’کارلوس کی‌روش’عصرچهارشنبه پس ازپیروزی ۳ برصفرتیمش برابرموزامبیک درنشست خبری درکرج افزود:به اهدافی که می‌خواستیم،رسیدیم،هرچند می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. مهمترین هدف ما انجام یک مرحله دیگر از آماده سازی تیم ملی بود.

وی گفت: دویدن، جنگیدن و حضور چهره‌های جدید در تیم ملی در این مسابقه یکی از نکات مثبت بود.

کی روش در باره دیدار تیم ملی ایران با تیم های سرشناس جهان گفت: اگر می‌خواهید با کشورهایی مانند اسپانیا، پرتغال وآلمان بازی کنید، دو راه پیش رو دارید، یا باید هزینه سنگینی بپردازید. مثلا دو میلیارد دلار پرداخت کنید یا تیم ملی قوی داشته باشید مثل اینکه قهرمان آسیا شوید یا در جام جهانی مقام بیاورید یا به جام جهانی صعود کنید ، در آن صورت تیم‌های بزرگ دنیا هم می‌خواهند با ایران بازی کنند.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه سرمربی موزامبیک از بازی با ایران ذوق زده شده بود و گفته که چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام، اظهار داشت: وقتی ما خوب بازی می‌کنیم وحریفان را شکست می‌دهیم، شما آنها را تیم‌های ضعیفی می‌دانید و تصور می‌کنید با تیم‌های خیلی راحتی بازی کردیم، البته این را هم بگویم که ماهم مثل موزامبیک بازیکنانی داشتیم که برای اولین بار پیراهن تیم ملی را پوشیده بودند و این بازی در فصل آمادگی لیگ برتر برگزار شد.

کی‌روش اضافه کرد: اینکه شما می‌گویید موزامبیک ضعیف است، برای من مهم نیست و نظر شما است،اما باید بدانیم این بازی با همکاری و تعامل مربیان لیگ برتری برگزار شد واگراین همکاری نبود این مسابقه را هم نمی‌توانستیم برگزار کنیم، ضمن اینکه این تنها مربی موزامبیک نبود که چیزهای زیادی از این بازی یاد گرفت، بلکه من هم از این بازی چیزهای زیادی یاد گرفتم ، امروز من یاد گرفتم که بازیکنان ایران چه قدرتی دارند و چقدر می‌توانند بدوند و من انتخاب‌های زیادی برای تیم ملی دارم .

/۱۵۹۰۷۴۲۲/۱۰۲۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۹۵۶۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.