لاریجانی آخرین وضعیت جسمانی «طالبانی» را پیگیری کرد

۲۸م آذر ،

به گزارش اداره خبرها مجلس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوهای تلفنی جداگانه‌ای با «برهم صالح» معاون رئیس‌جمهور و «اسامه النجیفی» رئیس مجلس نمایندگان عراق در جریان آخرین اقدامات پزشکی برای بهبود وضعیت جسمانی «جلال طالبانی» رئیس‌جمهور عراق قرار گرفت.

علی لاریجانی در این گفت‌وگوهای تلفنی جداگانه از خداوند متعال تندرستی و شفای عاجل وی را مسئلت و ابراز امیدواری کرد که وضعیت جسمانی رئیس‌جمهور عراق هر چه سریعتر بهبود یابد.

رئیس مجلس در این گفت‌وگوها، رئیس‌جمهور عراق را از شخصیت‌های بزرگ و تأثیر‌گذاری دانست که در تشکیل دولت تازه دموکراتیک عراق نقش بسزایی داشته و برای ایجاد دولت وحدت ملی در این کشور سنگر قوی است و در صحنه تحولات منطقه و این کشور بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی همچنین از تلاش‌های وافر رئیس‌جمهور عراق برای توسعه و گسترش مناسبات برادرانه دوکشور تشکر کرد.

«برهم صالح» جانشین دبیرکل اتحادیه کردستان عراق و «اسامه النجیفی» رئیس مجلس نمایندگان عراق نیز ضمن قدردانی از تماس تلفنی لاریجانی، از آخرین اقدامات انجام گرفته برای بهبودی وضعیت جسمانی «جلال طالبانی» گزارشی ارائه دادند و از اعزام تیم متخصص پزشکی توسط کشورمان در سریعترین زمان ممکن برای کمک به بهبودی حال رئیس‌جمهور عراق قدردانی کردند.

در پایان از اینکه ایران همواره بسیار دوستانه و برادرانه مسائل عراق را دنبال می‌کند، تشکر کردند.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.