لاریجانی: آینده روشن ره آورد مقاومت مردم و رهبری سوریه

۱۷م دیماه ،

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار معاون وزیرخارجه سوریه، با تأکید بر ادامه حمایت کشورمان از ملت، دولت و رهبری سوریه در مقابل تهاجم همه‌جانبه خارجی گفت: ایستادگی ملت و رهبری سوریه توطئه‌های خارجی را به شکست می‌کشاند و آینده‌ای روشن برای مردم سوریه ترسیم می‌کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از اداره خبرها مجلس شورای اسلامی، آقای لاریجانی با اشاره به حمایت کشورهای خارجی از گروههای تروریستی و تندرو در سوریه افزود: این حمایتها سبب وارد آمدن خسارتهای فراوان مادی و معنوی به مردم سوریه شده است و این کشورها در قبال این خسارتها مسئولند.
وی در ادامه، تضعیف دولت و رهبری سوریه را به زیان امنیت و آرامش منطقه دانست و خاطرنشان کرد: تضعیف دولت مرکزی و رهبری سوریه سبب به خطر افتادن یکپارچگی این سرزمین، تسلط گروههای تروریستی تندرو و ایجاد چالشهای امنیتی-سیاسی فراوان برای منطقه به‌ویژه همسایگان این کشور خواهد شد.
آقای لاریجانی همچنین بر حمایت کامل مجلس شورای اسلامی از گسترش همکاریهای اقتصادی-پارلمانی میان دو کشور تأکید کرد.
فیصل مقداد معاون وزیر امور خارجه سوریه نیز در این دیدار با قدردانی از پشتیبانیهای همه‌جانبه کشورمان از ملت سوریه در شرایط دشوار کنونی گفت: دولت و ملت سوریه همواره به روابط برادرانه با جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنند.
وی افزود: عمق دوستی و برادری میان دو ملت در شرایط دشوار کنونی نشان داده می گردد.
معاون وزیر خارجه سوریه در ادامه گزارشی از آخرین تحولات سیاسی-امنیتی کشورش ارائه و خاطرنشان کرد: ملت سوریه همان گونه که تاکنون با ایستادگی، تهاجم خارجی به کشورش را به شکست کشانده است، در آینده نیز اجازه نخواهد داد دیگران دربارهٔ سرزمین سوریه تصمیم بگیرند.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.