لاریجانی اعضای ناظر در برخی از دستگاه‌های اجرایی را تعیین کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره اخبار مجلس شورای اسلامی،‌ رییس مجلس شورای اسلامی با صدور احکام جداگانه ای اعضای ناظر در برخی از دستگاه های اجرایی را به شرح زیر منصوب و به دستگاه های ذیربط معرفی کرد.

دکتر لاریجانی در نامه های جداگانه ای به دکتر احمدی نژاد، محمدرضا باهنر را با استتاد به ماده ۵ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور مصوب ۳۱/۰۲/۱۳۸۷، به مدت یکسال به عنوان عضو شورای عالی مدیریت بحران کشور و همچنین فاطمه رهبر و لاله افتخاری را با استناد به بند ۴ ماده ۲ آیین نامه شورای فرهنگی-اجتماعی زنان، شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب ۱۷/۰۴/۱۳۷۶، به عنوان عضو این شورا معرفی کرد و از آنان خواست هر سه ماه یکبار گزارش اقدامات را به معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی ارسال کنند.

رییس قوه مقننه همچنین در حکمی ارسلان فتحی پور، غلامرضا مصباحی مقدم، رضا رحمانی و عباس رجائی روسای کمیسیون های اقتصادی، برنامه و بودجه و محاسبات،‌ صنایع و معادن و کشاورزی،‌آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی را بااستناد به مفاد بند ۱۲،۱۳، ۱۴، ۱۵ ماده ۷۵ قانون برنامه پنجم توسعه مصوب ۱۵/۱۰/۱۳۸۹، به عنوان عضو شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی معرفی کرد.

لاریجانی در حکم دیگری مهرداد بذرپاش و بهروز نعمتی را بااستناد به اجرای ماده ۷۶ قانون قانون برنامه پنجم توسعه مصوب ۱۵/۱۰/۱۳۸۹، به عنوان اعضای کمیته بررسی پیشنهاد اتاق بازرگانی و شورای اصناف در جهت اصلاح قوانین و مقررات مخل تولید و سرمایه گذاری منصوب کرد.

لاریجانی همچنین عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی را بااستناد به اجرای مفاد بند ۱۹ ماده ۲ قانون تشکیل شورای عالی اشتغال مصوب ۰۱/۰۶/۱۳۷۷، به عنوان ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی اشتغال منصوب کرد.

حسین مظفر معاون نظارت مجلس و عبدالرضا رحمانی فضلی رییس دیوان محاسبات نیز با استناد به ماده ۲۲۱ قانون برنامه پنجم توسعه مصوب ۱۵/۱۰/۱۳۸۹،به عنوان اعضای شورای دستگاه های نظارتی انتخاب شدند.

رییس قوه مقننه، سیدمسعود میرکاظمی و غلامرضا مصباحی مقدم روسای کمیسیون های انرژی و برنامه و بودجه و محاسبات را بااستناد به بند ۵ و ۶ ماده ۳ قانون اصلاح قانون نفت مصوب۲۲/۰۳/۱۳۹۰،نیز به عنوان اعضای هیات عالی نظارت بر منابع نفتی منصوب کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.