لاریجانی: مهمترین اولویت کشور رسیدگی به مسائل اقتصادی است/فرهنگ جانبازی موتور محرک فرهنگ کشور است

 به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی در مراسم تجلیل از نمایندگان جانباز و ایثارگر مجلس که در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در سخنانی اولویت اصلی کشور را مسائل اقتصادی دانست و تاکید کرد: رسیدگی به تمامی مسائل جامعه از وظایف قوه مقننه است، اما در حال حاضر اولویت اول کشور مسائل اقتصادی است که نمایندگان باید دردمندانه مشکلات را بیان کرده و طبیبانه نسبت به حل آنها با نظر کارشناسان در دولت و مراکز پژوهشی اقدام کنند.

وی افزود: پس از دیدار نمایندگان مجلس نهم با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وظایف سنگینی بر دوش هیات رئیسه و نمایندگان مردم در این دوره قرار داده شده است به طوری که صلاح و مصلحت کشور، نظام و نمایندگان در پیروی از منویات معظم‌له می‌باشد.

رئیس نهاد قانونگذاری کشور در ادامه سخنانش به حضور فرزندان شهدا در جمع نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: حضور فرزندان شهیدان در بدنه نمایندگان جزو افتخارات و سرمایه‌های این دوره است که این موضوع قدرت و سرمایه‌ای بزرگ برای قوه مقننه در راستای تصویب قوانین کارآمد از سوی افرادی متعهد به نظام و مومن محسوب می‌شود.

وی افزود: در بدنه مجلس ۶۲ نفر از جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس حضور دارند که می‌توان گفت توسعه فرهنگ جانبازی در کشور موتور محرک فرهنگ جامعه است که این مهم در مجلس نهم بروز و ظهور یافته است.

نماینده مردم قم در مجلس نهم در ادامه سخنانش حضور جمع کثیری از نمایندگان جانباز و ایثارگر در مجلس نهم را موجب مباهات و افتخار نظام و ملت دانست و تاکید کرد: با توجه به اینکه بیش از یک‌پنجم نمایندگان در مجلس نهم به زیور جانبازی آراسته شده‌اند، این موضوع در یکپارچگی و متعهد بودن نمایندگان تاثیر بسزایی داشته و به تصویب قوانین در چارچوب انقلاب و نظام بیش از دوره‌های گذشته کمک خواهد کرد.

 /۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.