لاریجانی موفقیت نواز شریف در انتخابات پارلمانی پاکستان را تبریک گفت

۲۵اردیبهشت،

رئیس مجلس شورای اسلامی موفقیت میان محمد نواز شریف به عنوان رئیس حزب مسلم لیگ ‌نواز‌ در انتخابات پارلمانی اخیر پاکستان را تبریک گفت.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی در پیامی برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات پارلمانی در پاکستان و انتقال قانونی قدرت به حزب مسلم لیگ نواز را به میان ‌محمد نواز شریف رئیس حزب مسلم لیگ‌نواز تبریک گفت که متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای میان‌ محمد نواز شریف

رئیس محترم حزب مسلم لیگ ‌نواز‌

السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات پارلمانی در پاکستان و انتقال قانونی قدرت به حزب مسلم لیگ نواز را که نشانگر اعتماد بالای مردم مسلمان پاکستان به جنابعالی و حزب مسلم لیگ نواز می‌باشد، صمیمانه تبریک می‌گویم.

حضور و مشارکت گسترده مردم پاکستان در این انتخابات، بیانگر وجود اراده بالای سیاسی در بین مردم پاکستان به منظور حق تعیین سرنوشت خود و به مثابه پشتوانه‌ای محکم برای تضمین صلح و ثبات منطقه‌ای می‌باشد.

امیدوارم روابط پارلمانی و تعاملات نمایندگان مردمی بین دو کشور در راستای منافع ملی دو ملت ایران و پاکستان، در آینده از گسترش بیشتری برخوردار باشد.

با اغتنام از فرصت، از خداوند متعال موفقیت روزافزون جنابعالی، سعادت و سربلندی دولت و ملت کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی پاکستان را خواستاریم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران
انتهای پیام/

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.