لازمه خدمت در نظام اسلامی اطاعت از رهبری است

آیت الله علوی گرگانی:

خبرگزاری پانا: آیت الله علوی گرگانی گفت:کسانی که با خدمت در نظام اسلامی می خواهند به عزت برسند با ید این خدمت در راستای اطاعت از رهبری باشد.

 به گزارش سرویس دین و اندیشه پانا،معظم له امروز در دیدار جمعی از نیروهای هوا فضای سپاه با تسلیت شهادت امام جواد (ع)اظهار داشت: انسان بعضی از چیز ها  را نمی تواند با چشم ظاهری درک کند بلکه نیاز به چشم معرفت دارد،که یکی از این مسائل اطاعت از خداوند است.

وی با بیان این که اطاعت از خداوند عزت را به همراه دارد وسرپیچی و گناه ذلت به بار می آوردتصریح کرد:اگر این مسائل در محافل عمومی بیان شود شاید خیلی ها باور نکنند چون نمی توانند آنها را با چشم معرفت درک کنند.

آیت الله علوی گرگانی با بیان این که همه انبیای الهی آمدند تا روح انسان را به عزت برسانند خاطر نشان کرد:منحرفینی که در جاده انحراف هستند از کار خود راضی اند ودیگران رابه آن تشویق می کنند چون درک ندارند که این کارشان ذلت بار است .

وی بیان داشت: کسانی که در مسیر انحراف اند همیشه مضطربند چون گناه موجب اضطراب وپریشانی می شود.

استاد خارج فقه حوزه،با بیان حدیثی از امام معصوم (ع)گفت: عزت  به این نیست که انسان در دنیا به مقام وجاه برسد بلکه در این است که روح انسان به عزت برسد؛ بنابر این هرکس که می  خواهد به عزت برسد باید روح خودرا بسازد.

 آیت الله علوی گرگانی با بیان این که باید به فکر عزت روح بود،تصریح کرد: غذای روح حسن نیت است،بنابر این اگر می خواهیم در نظام اسلامی خدمت کنیم  وبه عزت برسیم  باید این خدمت در راستای اطاعت از رهبری وبرای رضای خداوند وخشنودی امام زمان (عج) باشد.  


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.