«لاله» با معیارهای فرهنگی و انقلابی همخوان نیست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:
«لاله» با معیارهای فرهنگی و انقلابی همخوان نیست
۲۵ مهر – ۱۲:۲۶:۳۳ – { سینمای ایران } – کـدخبـر : ۱۱۸۱۰۶
  • محمد باقری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد فیلم سینمایی «لاله» با معیارهای اسلامی و انقلابی همخوانی ندارد.

سوره سینما- سایت خانه ملت نوشت: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم ساخت فیلم سینمایی «لاله» را باعث تضعیف وزارت ارشاد خواند و گفت: ساخت این فیلم با مخالفت صریح کمیسیون فرهنگی مجلس روبرو است. محمد باقری در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت ،ما بارها در مورد ساخت فیلم «لاله» صحبت کرده و مخالفت صریح کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی را نسبت به ادامه روند ساخت این فیلم ، اعلام کرده ایم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمی دانم چه کسانی پشت پرده ساخت این فیلم قرار دارند که عوامل آن را در جهت ادامه کار، حمایت می‌کنند و بی‌توجه به مخالفت‌ها به فعالیتشان ادامه می‌دهند، چراکه این فیلم از محتوایی متناسب با ارزش‌های نظام مقدس انقلاب اسلامی برخوردار نیست و ساخت آن به حل مشکلات اجتماعی موجود کمک نمی‌کند.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بارها به صورت خیرخواهانه گفتند که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در مورد پروژه ساخت فیلم «لاله» تجدید نظر کند و از ادامه روند این پروژه به طور جدی خودداری کند.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزارت ارشاد اسلامی باید در شرایط کنونی به دنبال ساخت فیلم هایی مطابق با فرهنگ انقلاب اسلامی و در جهت نیاز جامعه باشد که ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را زنده نگه دارد. وزیر ارشاد باید به این نکته توجه کند که ساخت این نوع فیلم ها بدون توجه به مخالفت سایر افراد جامعه، موجب تضعیف این وزارتخانه خواهد شد.

فیلم «لاله» در مورد سرگذشت یک دختر ایرانی قهرمان رالی است که هزینه ای بالغ برپنج میلیارد تومان دربردارد.


پایگاه خبرى ، تحلیلى سوره سینما
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.