لاله زاده: بعد از تمام دردسر ها بازی برای تیم ملی لذت دارد

۱۹ام بهمن ،

بازیکن تیم ملی بسکتبال بعد از اولین بازی رسمی خود گفت:‌ پیش از این هم در پرتغال و مجارستان برای تیم ملی بازی کرده بودم اما این اولین بازی رسمی است که با درست شدن کارهایم انجام دادم.

یونس لاله زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: دو سال قبل همراه با تیم ملی در پرتغال و مجارستان برای اولین بار پوشیدن پیراهن تیم ملی را تجربه کردم اما بازی با اردن اولین بازی رسمی ام بود. دوست دارم تا جای ممکن در تیم ملی بمانم و برای این کار با تمام وجود تلاش می کنم.

وی از مشکلات برای حضور در تیم با آوردن یک مثال عجیب گفت: چون در خارج از ایران به دنیا آمده ام باید مدارکی را به فیبا ارسال می کردیم که فدراسیون هم در دقایق پایانی این مدارک را فرستاد. مثل پختن آش که طول می کشد اما در نهایت طعم بسیار خوبی دارد! پیوستن به تیم ملی هم شرایط سختی داشت اما برایم لذت دارد.

لاله زاده در مورد بازی با اردن تاکید کرد: تیم اردن قدرتمند است اما آغاز کار ما بسیار خوب بود و به همین سبب جای برگشت برایشان نماند. ما با تمام وجود آمده بودیم که از حیثیت خود دفاع کنیم به همین سبب از ثانیه اول تا آخر تلاش کردیم. امیدوارم مقابل لبنان هم مثل بازی اردن نتیجه خوبی بگیریم. فکر می کنم با پیاده کردن تاکتیکهای کادر فنی و بازی با تمام وجود این پیروزی هم دور از دسترس نباشد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.