لاوره: در تیم‌های بزرگی بودم، می‌توانم به استقلال کمک کنم/استقلال با ۶۰درصد پتانسیل‌اش بوریرام را می‌برد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – گوران لاوره روز قبل مبلغ ۴۰ هزار دلار از باشگاه استقلال دریافت کرد و سرانجام در تمرینات این تیم حضور یافت.

به گزارش ممتاز؛ این در حالی است که لاوره به سبب بدقولی مسوولان باشگاه استقلال روزهای سختی را پشت سر گذاشت. حالا او می‌تواند با آرامش بیشتری کارش را در استقلال دنبال کند، لاوره تاکید می‌کند که هواداران استقلال ۲ روز زمان بدهند تا بتواند بازی‌های خوبی را برای این تیم انجام بدهد.
او در مورد انتظار برای حل مشکلات مالی اش به خبرگزاری خبرآنلاین می گوید:«من بسیار انتظار کشیدم و انتظار داشتم این مشکلات زودتر حل شود. در قرارداد من ذکر شده بود که درصدی از مبلغ پیش قراردادم را دریافت کنم و سر تمرینات حاضر شوم. من حسن نیت نشان دادم و با اینکه پولم را نداده بودند با استقلال تمرین کردم ولی گذشت زمان چیزی را تغییر نداد. من نه جایی برای زندگی داشتم و نه راننده‌ای داشتم و حتی در یک مسابقه هم مقابل فجر بازی کردم. واقعا از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتم و کنار آمدن با این وضعیت آن هم در یک کشور غریب بسیار سخت بود.»
او در پاسخ به این سوال که آیا مقابل ذوب آهن بازی می کنی تاکید می کند:«در این مدت تمریناتم را به صورت انفرادی انجام می‌دادم و حالا نیاز بیشتری دارم تا در کنار تیم تمرین کنم. تمرین انفرادی با تمرین گروهی فرق دارد و از هواداران استقلال می‌خواهم که به من زمان بدهند تا خودم را نشان بدهم. من در باشگاه بزرگی بازی کردم و اگر صددرصد آماده باشم مطمئنا کمک بسیاری به استقلال خواهم کرد.»
لاوره در پاسخ به این سوال که بازی با بوریرام تایلند را چطور ارزیابی می‌کنی می گوید:«تیم تایلندی خوب است ولی استقلال تیم بهتری است. من معتقدم تیم ما با ۶۰درصد پتانسیل‌اش می‌تواند در آنجا نتیجه بگیرد. اگر اتفاق خاصی نیفتد استقلال حتی می‌تواند در تایلند به پیروزی برسد.»

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.