لباس‌های مد روز در سینماها نمایش داده می‌شوند

طراح لباس سینما:

ناقد گفت: بازیگران موفق و مطرح در عرصه بازیگری هستند که می‌توان به‌وسیله آنان طرح‌های برگزیده نمایشگاه مد ولباس را در سینما و تلویزیون تبلیغ کرد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، مه لقا ناقد طراح لباس سینما گفت: نمایشگاه مد و لباس محفلی صمیمی برای برقراری ارتباط و تبادل نظر طراحان، تولید کنندگان، فروشندگان و مسوولان و نهادهای مختلف است و اگر از قالب نمایشگاهی خارج شود می‌تواند زنجیره اتصال ارتباط را محکم‌تر کند.

وی افزود: برای توسعه و پیشرفت صنعت پوشاک کشور نمایشگاه‌های مد ولباس نه تنها در داخل بلکه باید در خارج از کشور به ویژه در کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس برپا شود.

ناقد اظهار کرد: درحمایت از طراحان لباس باید جنبه مادی و معنوی در نظر گرفته شود و نهادهایی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی مد و لباس اسلامی- ایرانی نقش مهمی را عهده دارند.

وی افزود: چاپ ژورنال ازطرح‌های منتخب در نمایشگاه مد و لباس برای ارایه به علاقه‌مندان و مردم پس از پایان نمایشگاه می‌تواند در زمینه پوشش فرهنگسازی کند.

این کارشناس صحنه و لباس سینما گفت: بسیاری از طراحان مد و لباس که در شهرستان‌ها ساکن هستند، استعدادهای فراوانی در زمینه طراحی لباس دارند لذا باید با فراهم کردن مقدمات حضور آنان در نمایشگاه از طرح‌های خلاق آنان بهره برد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بازیگران موفق و مطرح در عرصه بازیگری هستند که می‌توان به‌وسیله آنان طرح‌های برگزیده نمایشگاه مد و لباس را در سینما و تلویزیون تبلیغ کرد، و از این طرق الگوی‌های مناسب با پوشش اسلامی را به نسل جوان امروز ارایه کرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.