لباس عروس طلاقی ! +عکس

۲۱اردیبهشت،

خلاقیت یک دختر مدرسه ای در ساخت لباس عروسی از مدارک طلاق زوجهای مختلف…. !

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، “دمی بارتز” یک دختر مدرسه ای اسکاتلندی است که در رشته هنر تحصیل میکند، او به عنوان پروژه یکی از درسهایش در اقدامی جالب با برگه های مدارک طلاق زوجهای مختلف یک لباس عروس بسیار زیبا طراحی و تهیه کرده است که سبب شد او خیلی زود در دنیای مجازی به شهرت جهانی برسد.

او تصاویری از این کاردستی زیبا در فیس بوک قرار داد تا دختر خاله اش که ساکن ایتالیاست آن را ببیند اما خیلی زود و در طی چند روز با ۴۰ هزار نظر موافق کاربران فیس بوک روبرو شد. او با این کار موفق شد تحسین بسیاری از طراحان مد را بر انگیزد ، این دختر ۱۵ ساله به قدری در کارش موفق بوده است که گفته میشود بسیاری از زوجهای جوان از او خواسته اند تا لباس عروسی شان را برای آنها طراحی کند.

او این لباس را از روی طرح لباس “پرنسس دایانا” الگو برداری کرده است و برای ساخت آن از ۱۵۰۰ برگه دادخواست طلاق استفاده کرده است . او میگوید هدف من از این کار نشان دادن عجله زوجهای جوان برای ازدواج و در پی آن طلاق زودرس است

او اضافه میکند چند طراح برجسته از او خواسته اند تا طرح لباس عروسش را به مبلغ خوبی به آنها بفروشد تا از آن کپی برداری کنند…..


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.