لبخند رضایت ۷۳ مالباخته اصفهانی با دستگیری سارقان زورگیر

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

با دستگیری دو سارق زورگیر حرفه ای و سابقه دار توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان پرونده سرقت از ۷۳ شهروند مالباخته بسته شد.

 
به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلس، سرهنگ” حسین حسین زاده”  با بیان این مطلب اظهار داشت: ۳۱ خرداد ماه سال جاری فردی با مراجعه iبه یکی از کلانتری های سطح شهر اصفهان عنوان داشت که در بین راه فردی را سوار کرده اما پس از اندکی حرکت وی با تهدید چاقو اقدام iبه سرقت پول و تلفن همراه او کرده و متواری شده است . 
این مقام مسئول عنوان داشت: این پرونده برای رسیدگی بیشتر iبه کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان سپرده شد و از آن تاریخ تحقیقات ویژه و گسترده ای برای دستگیری متهم آغاز شد و هر بار ماموران iبه سرنخ های تازه ای دست می یافتند تا اینکه سرانجام هفته قبل مخفیگاه متهم در یکی از محله های حاشیه شهر اصفهان شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه در حالی که فرصت هیچگونه اقدامی نداشت توسط ماموران دستگیر شد. 
وی بیان داشت: متهم که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شده بود در بازجویی های صورت گرفته با اقرار iبه سرقت های متعدد iبه شیوه مذکور همدست خود iبه نام “محمد” را هم معرفی کرد.
این مقام مسئول عنوان داشت: در این رابطه محمد هم طی عملیات ویژه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه های هر دو متهم تعداد قابل توجهی از اموال مالباختگان کشف و ضبط شد.
سرهنگ حسین زاده با اشاره iبه شناسایی ۷۳ مالباخته این پرونده خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.