لبنیات ارزان در راه است


لبنیات ارزان در راه است

۱۵:۱۹ (چهارشنبه ۷ تیر )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

عضو هیات مدیره انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران از احتمال عرضه سه محصول پر مصرف لبنی با قیمت پایین جهت تنظیم بازار این محصولات خبر داد.

محمد فربد اظهار کرد: در حال حاضر پیشنهادی به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه شده است که براساس آن کارخانه‌های فرآوری کننده، سه محصول پر مصرف لبنی را با قیمت پایین و بدون هیچگونه سودی، تولید و در حجم بالا به بازار عرضه کنند.

وی با بیان این‌که این محصولات شامل شیر پاستوریزه در بسته‌بندی پلاستیکی، ماست کم چرب و پنیر UF 400 گرمی است، خاطرنشان کرد: کارخانه‌های فرآوری‌ کننده پیشنهاد کرده‌اند که جهت تنظیم بازار این محصولات را در حجم بالا و بدون کسب کمترین سودی تولید و عرضه کنند.

فربد ادامه داد: پیشنهاد شده که در مقابل این اقدام، کارخانه‌ها‌ی فرآوری کننده بتوانند باقی محصولات تولیدی را براساس ضوابط قیمت‌گذاری، تعیین قیمت کرده و به بازار عرضه کنند.

این عضو هیات مدیره انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران افزود: این پیشنهاد بین این انجمن و وزارت صنعت، معدن و تجارت در دست بررسی است که امیدواریم ظرف دو سه روز آینده در خصوص آن تصمیم‌گیری شود. درصورت تایید این پیشنهاد تلاش می‌شود از ۱۷ تیر ماه عرضه این محصولات با قیمت پایین آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: ‌ارائه چنین پیشنهادی جهت کمک به تنظیم بازار و عرضه محصولات با قیمت کمتر جهت حفظ قدرت خرید مصرف‌کنندگان صورت گرفته است.

.

.

.

..

.

ایسنا


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.