لجبازی سعیدی پور و فیلمی که به مناسبت اربعین اکران نشد

۱۳م دیماه ،

بهانه گیری حوزه هنری به اختلافات دامن زد/

سینماپرس-گروه سینما/ سینمای حوزه هنری برخلاف تصور، قصد ندارد حرمت اربعین حسینی را حفظ کند و مدیر سینما آزادی به اختلافات دامن می زند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در حالی که با انتشار یافتن خبر اکران فیلم «من و زیبا» تصور می شد که بسیاری از اختلافات میان حوزه هنری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برطرف شود رضا سعیدی پور؛ مدیر سینما آزادی در مصاحبه ای اعلام کرد: « اکنون شورای صنفی نمایش باید تکلیف ما را مشخص کند. آنها یا تحریم را برداشته‌اند یا هنوز در تحریم هستیم. اگر تحریم سینما «آزادی» لغو شده که باید حواله و کپی هر فیلمی را که قرار داده بسته‌ایم، به ما بدهد، اما اگر این تحریم برداشته نشده و تنها می‌خواهند ما را به اکران یک فیلم اجبار کنند، ترجیح می‌دهیم علی‌رغم علاقه‌مان به اکران فیلم خوب «من و زیبا»، این کار را انجام ندهیم.»

تصور می شد با توجه به توافقات انجام شده میان دو طرف با پادرمیانی علی اصغر پورمحمدی و شروطی که دو طرف برای رفع مشکلات تعیین کرده بودند سینما آزادی با اکران فیلم «من و زیبا» به چرخه اکران بازگردد و پس از پایان اکران این فیلم و مکتوب شدن توافقات این سینما به روال کار سابق خود ادامه دهد اما گویا حوزه هنری قصد اتمام این اختلافات را ندارد.

سینما آزادی به سبب تخلف در نمایش ندادن فیلم ها حدود یک ماه پیش از سوی شورای صنفی نمایش مورد تحریم قرار گرفت و هنوز تحریم این سینما به صورت کامل برداشته نشده است.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۷۳۰


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.