لحظات عجیب و غریب مراسم اسکار +عکس

۰۵م اسفند ،

مهمترین شب فیلم ها در سال که با دقت و موشکافی فراوانی برنامه ریزی می گردد، به ندرت بی دردسر تمام می گردد. وقتی تعدادی بسیار بسیاری از بزرگان هالیوود در یک سالن جمع شده باشند، لاجرم برخوردهایی پیش می آید.

ممتازنیوز: مهمترین شب فیلم ها در سال که با دقت و موشکافی فراوانی برنامه ریزی می گردد، به ندرت بی دردسر تمام می گردد. وقتی تعدادی بسیار بسیاری از بزرگان هالیوود در یک سالن جمع شده باشند، لاجرم برخوردهایی پیش می آید. در اینجا به ۱۰ مورد از بدترین لحظه های مراسم اسکار اشاره می کنیم.

۱۰٫ جیمز فرانکو و آن هاتاوی، مجری های اسکار شدند

جیمز فرانکو و آن هاتاوی هر دو بازیگران بسیار خوبی می باشند، ولی در سال ۲۰۱۱ اصلاً مجری های خوبی نبودند. همه آنها را “کسل کننده” و “فوق العاده بد” خواندند و منتقدین هم همین نظر را دربارهٔ آنها داشتند. بدترین لحظه آن شب زمانی بود که فرانکو به سبک مرلین مونرو لباس پوشید و تضمین کرد که دیگر هرگز او را به عنوان مجری مراسم اسکار انتخاب نکنند.

۹٫ جک پالانس به همه نشان داد که می تواند شنا برود.

جک پالانس قبلاً در سال ۱۹۹۲ به دنیا نشان داده بود که بهتر بازیگر نقش مکمل مرد است، بنابراین تصمیم گرفت که قدرت خود را به هنگام گرفتن جایزه اش در مراسم اسکار به رخ بکشد. او از زمانی که در اختیار داشت برای نشان دادن قدرت خود در شنا با یک دست استفاده کرد… و در واقع توانست چند حرکت شنا بزند. سپس سخنرانی عجیب و نامربوطی به آن اضافه کرد.

۸٫ ساشا بارون کوهن روی سر رایان سیکرست خاکستر ریخت.

در سال ۲۰۱۲، ساشا بارون کوهن در مراسم جوایز آکادمی با لباس شخصیت خود در فیلم “دیکتاتور” ظاهر شد و روی سر مجری معروف فرش قرمز یعنی رایان سیکرست، خاکستر ریخت. مجری “امریکن آیدل” مانند یک حرفه ای عمل کرد و بسیار سریع به مصاحبه های فرش قرمز بازگشت.

۷٫ راب لو با سفیدبرفی آواز خواند و رقصید.

افتتاح مراسم اسکار ۱۹۸۹ با موسیقی افتضاحی آغاز شد که در آن راب لو در کنار ایلین بومان که مانند سفیدبرفی لباس پوشیده بود، آواز خواند و رقصید. این دو نفر حرفه تهیه کننده یعنی آلن کار را خراب کردند.

۶٫ مایکل مور در سال ۲۰۰۳ سخنرانی سیاسی کرد.

وقتی مایکل مور در سال ۲۰۰۳ بخاطر فیلم “Bowling for Columbine” برنده جایزه اسکار شد، سخنرانی دریافت جایزه خود را کمی سیاسی کرد. او از این فرصت بر روی صحنه برای انتقاد کردن به سیاست های رئیس جمهور وقت، جرج بوش، استفاده کرد و حضار مراسم که انتظار داشتند او فقط در مورد فیلمش حرف بزند، او را هو کرده و نارضایتی شان را نشان دادند.

۵٫ جیمز کامرون: من پادشاه دنیا هستم.

در سال ۱۹۹۷، همه ما حداقل کمی از حرف های برجسته لئوناردو دی کاپریو از فیلم “تایتانیک” را به یاد داریم و ظاهراً جیمز کامرون هم همینطور. وقتی که او به عنوان بهترین کارگردان در مراسم اسکار برای دریافت جایزه اش روی سن آمد، ادعا کرد: «من پادشاه دنیا هستم!» این لحظه به عنوان یکی از خودخواهانه ترین لحظه های اسکار در طول تاریخ شناخته شد.

۴٫پشت سر دیوید نیون روی سن، مرد عریانی نمایان شد.

در سال ۱۹۷۴، دیوید نیون مجری مراسم اسکار بر روی صحنه بود که مردی کاملاً عریان روی صحنه آمد. نیون که مردی حاضرجواب است گفت: «تقریباً انتظار می رفت که این اتفاق بیفتد.

۳٫ مارلون براندو جایزه اسکار خود را نپذیرفت.

در سال ۱۹۷۳ مارلون براندو جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم “پدرخوانده” برد، ولی آن را دریافت نکرد. او جایزه اش را رد کرد و در مراسم حضور نیافت. او بجای خود ساشین لیتل فدر را فرستاد تا نارضایتی و مخالفت خود با نحوه نشان دادن بومی های آمریکا در تلویزیون و سینما را ابراز کند.

۲٫ حضور آنجلینا جولی با برادرش

در مراسم آکادمی سال ۲۰۰۰، آنجلینا جولی با برادرش به مراسم اسکار آمد. محبت بین این دو نفر سوژه عکاسان شد.

۱٫ سالی فیلد سخنرانی مشهورش را انجام داد.

در سال ۱۹۸۵، سالی فیلد مشهورترین سخنرانی دریافت جایزه اسکار را انجام داد. او روی صحنه فریاد زد: «شما مرا دوست دارید! الان شما مرا دوست دارید!» ما فکر می کنیم او الان از ته دل می خواهد که این حرفش را پس بگیرد.

منبع: برترین ها


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.