لحظه های به یاد ماندنی “کلاه پهلوی” در راه است

ماجرای اصلی و لحظه های به یاد ماندنی “کلاه پهلوی” با ورود بازیگران به ایران در راه است.

فرحناز منافی ظاهر، ایفاگر نقش “قدسی” در مجموعه “کلاه پهلوی” در گفتگو به  خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: کار با “ضیاء الدین دری”، کارگردان با تجربه و صاحب نام مجموعه “کیف انگلیسی” برای من خیلی لذت بخش بود.
وی افزود: “قدسی” در بخشهای مذهبی و از قسمت پنجم به بعد وارد ماجرا می شود و در کنار مرحوم “عباس امیری” به ایفای نقش می‌پردازد.
این بازیگر در خصوص لوکیشن های بازی خود، اظهار داشت: به طور کامل بازی من یک ماه و ۱۰ روز در شهر ساوه و شهرک سینمایی زمان برد و مثل حضور در یک دانشگاه از حضور بزرگان عرصه بازیگری در این مجموعه آموختم.
منافی ظاهر با اشاره به نقش “قدسی”، افزود: “قدسی” مخالف بدحجابی است که از کشورهای غربی وارد ایران شده بود.
منافی ظاهر ادامه داد: مخاطبان هنوز وارد ریتم اصلی این مجموعه نشده اند و با سفر بازیگران به ایران تازه ماجراها شروع می شود.
وی با بیان این مطلب که نقدهای نوشته شده را قبول ندارم، گفت: هیچکدام از نقدهای نوشته شده را قبول ندارم و در همه جا نقد بعد از پایان یک اثر تلویزیونی یا یک فیلم سینمایی نوشته می شود.
منافی ظاهر با اشاره به زحمات کارگردان “کلاه پهلوی”، اظهار داشت: “ضیاء الدین دری” برای لحظه به لحظه این مجموعه زخمت کشیدند و همه سکانس ها را بر طبق اسناد موجود به نگارش درآوردند.
وی خاطرنشان کرد: قسمتهای زیبا و به یاد ماندنی “کلاه پهلوی” در راه بوده به طور قطع این مجوعه در تاریخ سریال‌های تلویزیونی ماندگار می‌شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.