لزوم اعتقاد به حرکت جهادی در کابینه یازدهم

۰۱ تیرماه ۱۳،

حدادعادل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: شخصیت‌هایی می‌توانند در کابینه دولت یازدهم حضور داشته باشند که مقابله با فشارهای اقتصادی و رفع نارسایی مدیریتی را به منزله یک حرکت جهادی تلقی کنند.

“فریدالدین حدادعادل” عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: تاکید “حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی” بر اعتدال و میانه روی این حس را در فضای سیاسی کشور غالب کرده است که طیف‌های رادیکال و تندروی دو جناح در دولت آینده جایگاهی ندارد.

وی تصریح کرد: شخصیت‌هایی می توانند در کابینه دولت یازدهم حضور داشته باشند که مقابله با فشارهای اقتصادی و رفع نارسایی‌هایی مدیریتی را به منزله یک حرکت جهادی تلقی کنند.

حداد عادل اظهار داشت: طبیعتا مدیرانی که در دوران دفاع مقدس و پس از آن مسئولیت نوسازی اقتصاد و مدیریت کشور را برعهده داشتند در دولت یازدهم حضوری پررنگ خواهند داشت.

وی افزود: دارا بودن انگیزه و توان لازم برای مقابله با فشارهای اقتصادی معیار اصلی حجت الاسلام و المسلمین روحانی در چیدمان کابینه دولت یازدهم خواهد بود.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: با عنایت به شعارهای انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین روحانی رفع موانع و مشکلات اقتصادی و تشکیل یک دولت اعتدالگرا و فراجناحی از اولویت‌های دولت یازدهم خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.