لزوم برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع مهدویت در دانشگاه‌ها

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئیس دانشکده الهیات دانشگاه آزاد اسلامی کرج گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در زمینه فرهنگ مهدویت و رفع شبهات از سوی کارشناسان و متخصصان دینی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

“سوسن عرب‌بهمنی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه نسل جوان از فرهنگ مهدویت دور شده‌اند، گفت: نیاز است تا فرهنگ مهدوی به عنوان یکی از پیش‌نیازهای درسی در محیط‌های علمی گذرانده شود.
وی با اشاره به اقدامات رسانه‌های بیگانه برای ایجاد شبهات در بحث مهدویت اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های سراسری مهدویت با حضور کارشناسان با طرح مباحث محتوایی در این زمینه لازم و ضروری است.

رئیس دانشکده الهیات دانشگاه آزاد اسلامی کرج افزود: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در زمینه فرهنگ مهدویت و رفع شبهات از سوی کارشناسان و متخصصان دینی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عرب‌بهمنی تصریح کرد: پایه‌های اطلاعاتی دانشجویان در بحث مهدویت بسیار ضعیف است و با توجه به تبلیغات منفی دشمن در این زمینه، برای انجام کارهای بنیادی باید پله پله پیش برویم.

وی با بیان اینکه دشمن در بحث مهدویت با ایجاد شبهات در اذهان دانشجویان سم‌پاشی می‌کند، خاطرنشان کرد: باید در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی از فوق برنامه‌های کوچک و تربیت استاد شروع کرد تا صاحب فن شوند و اطلاعات کاملی را در اختیار دانشجویان برای فرهنگ مهدوی ارائه دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.