لزوم تحول در شرح وظایف خانه احزاب/ حماسه سیاسی مهمترین اتفاق احزاب در سال ۹۲

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نیک‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: احیای خانه احزاب طبق روال گذشته موفقیت چندانی ندارد، بلکه بیشتر شبیه چای خوردن نمایندگان احزاب دور هم است، بنابراین تا تحولی در شرح وظایف خانه احزاب ایجاد نشود، احیای خانه احزاب دردی را دوا نمی‌کند.

“احمد نیک‌فر” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حضور موثر احزاب در انتخابات ریاست جمهوری را مهمترین اتفاق احزاب در سال ۹۲ بیان کرد و اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به نفع نظام و انقلاب اسلامی رقم خورد و حماسه سیاسی مد نظر “رهبر معظم انقلاب” به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان با همه کش و قوس‌های فراوان  در نهایت خروجی مثبتی را برای نظام ایجاد کردند، درباره عملکرد دولت یازدهم پیرامون پیشبرد امر تحزب در کشور اضافه کرد: این دولت کار خود را به تازگی آغاز کرده است، که ارزیابی عملکرد آن زودهنگام است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نشست‌های وزیرکشور با نمایندگان احزاب افزود: در این گردهمایی‌ها اهداف و قول‌ها گفته شد، اما هنوز این اظهارات و برنامه‌ها اجرایی نشده است. 

نیک‌فر با بیان اینکه احیا و بازگشایی خانه احزاب تنها در حد یک حرف است، تاکید کرد: هر زمانی که لایحه و قانون احزاب  تصویب  شد، بایستی آن را ارزیابی کرد، چراکه با توجه به انتشار پیشنویس لایحه احزاب از سوی وزارت کشور، تاکنون هیچ اقدامی برای تصویب قانون احزاب انجام نشده است.

وی با بیان اینکه دولت پیشنویس لایحه احزاب را تدوین نکرده است، بیان داشت: شورای مرکزی خانه احزاب بایستی شرح وظایف این خانه را توضیح دهد، تا عملکرد آن مشخص شود.
 
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین یادآور شد: احیای خانه احزاب طبق روال گذشته موفقیت چندانی ندارد، بلکه بیشتر شبیه چای خوردن نمایندگان احزاب دور هم است، بنابراین تا تحولی در شرح وظایف خانه احزاب ایجاد نشود، احیای خانه احزاب دردی را دوا نمی‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.