لزوم تغییر در روند بیمه زنان شاغل در جامعه

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تغییری در روند بیمه کاری زنان صورت گیرد تا اگر زنان کار خود را از دست داده و یا برای اولین بار وارد بازار کار شوند تحت حمایت قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسمی که شب گذشته با حضور اعضای اتحادیه زنان  و جمعی از دانشجویان در مرکز آموزشی علمی کاربردی خانه کارگر برگزار شد به تشریح نقش پررنگ زنان در انقلاب و پس از آن پرداخت.

دبیر کل خانه کارگر به نقش ویژه زنان در اعتلا و پیشبرد اهداف جامعه پرداخت اشاره کرد و گفت: زمان آن رسیده است که انقلاب نقش خود را در قبال زنان به انجام رساند.

وی با تاکید بر افزایش بیکاری و تنگناهای موجود درباره وضعیت شغلی زنان، تصریح کرد: باید تغییری در روند بیمه کاری زنان صورت گیرد تا اگر زنان کار خود را از دست داده و یا برای اولین بار وارد بازار کار شوند تحت حمایت قرار گیرند.

محجوب در پایان با اشاره به طرحی در جهت بیمه بیکاری زنان  که حدود ۲سال در مجلس وقت صرف آن شده و اکنون به دلیل توافق نشدن به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته است،خواستار رسیدگی سریع تر این طرح شد تا  با اجرای آن بتوانند صاحبان فرصت  را شناسایی کنند و در جهت اعتلای نقش زنان در جامعه گام بردارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.