لزوم توجه مسئولان آموزش عالی به حوزه فناوری اطلاعات

۱۳م اسفند ،

fkojh.jpg

مدیرکل تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت علوم بر ضرورت توجه بیشتر مسئولان دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی کشور به حوزه فناوری اطلاعات تاکید کرد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بابک فرهنگی در حاشیه نشست مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه‌های منطقه دو کشور، اظهارکرد: با پیشرفت فناوری اطلاعات، پیشرفت جامعه را شاهد خواهیم بود و تحقق این امر مهم در گرو برنامه‌ریزی‌های حساب شده و گام به گامی است که با ساختارسازی و تعریف درست و دقیق جایگاه فعالیت‌های حوزه فناوری اطلاعات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی میسر می‌شود.

وی تشکیل دبیرخانه مرکزی مناطق را از جمله برنامه‌های بلند مدت این اداره کل در راستای تحقق اهداف کلان نظام آموزشی عالی کشور عنوان کرد و گفت: مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در مناطق هشت‌گانه کشور، به عنوان بازوان فکری و اجرایی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این حوزه عمل خواهند کرد.

همچنین ارزیابی فعالیت‌های دانشگاه‌ها به تفکیک هر منطقه، ارائه کارنامه عملکرد و رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در حوزه فناوری اطلاعات از موضوعاتی بود که مدیر کل تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت علوم در بحث چرایی تشکیل دبیرخانه مرکزی مناطق به آن پرداخت.

به گزارش ایسنا، اولین نشست مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه ۲ کشور در دانشگاه مازندران و با حضور مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه‌های مازندران، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، گنبد کاووس، گلستان، صنعتی نوشیروانی بابل، علم و صنعت بهشهر و پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد و در این نشست، مدیر فناوری و اطلاعات دانشگاه مازندران به عنوان دبیر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه ۲ کشور معرفی شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.