لزوم توسعه عرصه‌های اقتصادی و تجاری ایران و اسلوونی در دوران تازه

اردیبهشت ۱۴۰۳

ظریف در مراسم تحویل رونوشت استوارنامه سفیر جدید اسلوونی مطرح کرد؛

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با سفیر تازه اسلوونی با اشاره به سابقه خوب روابط و مناسبات بین طرفین، ابراز امیدواری کرد در دوران جدید، روابط دو کشور به‌خصوص در عرصه‌های اقتصادی و تجاری توسعه یابد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ میلان یازتس سفیر جدید و اکردیته اسلوونی  در جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه ضمن دیدار و گفتگو با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

ظریف در این دیدار با اشاره به سابقه خوب روابط و مناسبات بین طرفین، ابراز امیدواری کرد در دوران جدید، روابط دو کشور به‌خصوص در عرصه‌های اقتصادی و تجاری توسعه یابد.
 
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به زمینه‌ها و ظرفیت‌های بسیار بسیار همکاری بین دو کشور در عرصه‌های مختلف، ابراز امیدواری کرد که سفیر تازه اسلوونی در ماموریت خود در ارتقاء و گسترش بیش از پیش روابط فیمابین موفق باشد و در این راستا آمادگی دستگاه دیپلماسی را برای همکاری و تعامل با وی اعلام کرد.

میلان یازتس سفیر جدید و اکردیته اسلوونی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضورش در ایران و تبریک عهده‌داری سمت وزیر امور خارجه به ظریف، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و  اظهار داشت: سابقه بسیار خوبی از روابط و همکاری‌های بین ایران و اسلوونی در عرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی وجود دارد.

سفیر اکردیته اسلوونی تاکید کرد تمامی تلاش خود را برای بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف از جمله عرصه‌های اقتصادی و تجاری برای گسترش روابط در حد بسیار مطلوبی به‌کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.