لزوم فعالیت تمامی اپراتورهای کشور در نسل سوم تلفن همراه

۱۱ام بهمن ،

soleimani.jpg

محمد سلیمانی با اعتقاد براینکه توسعه شبکه تلفن همراه طی سال های قبل با رشد چشمگیری همراه بوده است، اعلام کرد: اپراتورهای تلفن همراه باید ارایه خدمات در نسل سوم راهرچه سریعتر در دستور کار خود قراردهند. 

 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، رییس کمیته فناوری های نوین مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ستاد اطلاع رسانی کنگره موبایل ایران اظهار داشت: تلفن همراه از نظر کمی طی سال‌های قبل رشد خوبی داشته و حضور دو اپراتور اول و دوم تلفن همراه در این بازار، سبب فراگیری این فناوری دربین عموم مردم شده، به گونه‌ای که در شرایط حاضر بیشتر نواحی و مناطق کشور تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به تدریج اپراتور سوم نیز خدمات خود را به طور گسترده ، در سراسر کشور ارایه می‌کند، درهمین حال تالیا نیز در بعضی از استان‌های کشور سرویس دهی دارد و توسعه می یابد.

 
سلیمانی با تاکید براینکه اقداماتی لازم است که در این حوزه صورت بگیرد تا توسعه شبکه تلفن همراه با کیفیت قابل قبولی همراه باشد، تصریح کرد: اپراتورها باید ارتقاء سطح فناوری شبکه خود را فراگیر کنند تا ارایه خدمات تلفن با کیفیت بیشتری دردسترس عموم قرار بگیرد.

محمد سلیمانی با اعتقاد براینکه توسعه شبکه تلفن همراه طی سال های قبل با رشد چشمگیری همراه بوده است، اعلام کرد: اپراتورهای تلفن همراه باید ارایه خدمات در نسل سوم راهرچه سریعتر در دستور کار خود قراردهند. 

 
وی خاطر نشان کرد: حرکت سریع اپراتور اول و دوم برای خدمات دهی در نسل سوم ، منجر به تحرک اپراتور سوم خواهد شد.
 
رییس کمیته فناوری های نوین مجلس با اشاره به موضوع آموزش و فرهنگ سازی گفت: اپراتور ها باید در کنار ارایه خدمات ارزش افزوده ، نحوه استفاده از این خدمات را در دستور کار خود قرار دهند تا استفاده از این خدمات با کیفیت قابل قبولی در سطح جامعه رایج شود. 
 
این در حالی است که برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش های مرتبط با موضوع مانند کنگره موبایل ایران ، که سبب توسعه فرهنگ سازی و آموزش کاربردی خدمات ارزش افزوده در حوزه فناوری همراه می گردد، از اهمیت بسزایی در این راستا برخوردار است.   
لازم به ذکر است، کنگره موبایل ایران به منظور معرفی آخرین دستاوردهای علمی و فناوری این حوزه در کشور ۲۹ بهمن لغایت ۲ اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی کنگره به نشانی : www.iranmobilecongress.com مراجعه کنند.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.