لزوم ورود قوه قضاییه برای توقف ازدواج‌های مجازی

۱۷م دیماه ،

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با انتقاد از فعالیت پایگاه اینترنتی‌های همسریابی در کشور،‌ گفت: قوه قضاییه باید با ورود به این عرصه، زمینه ازدواج‌های اینترنتی را در کشور از میان بردارد.
مینو اصلانی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه انتخاب همسر مرحله‌ای بسیار مهم و اساسی برای ورود به زندگی تازه است، اظهار داشت:‌ رشد و تعالی بنیان خانواده به میزان قابل توجهی وابسته به ازدواج موفق است.
مسئول بسیج جامعه زنان کشور در ادامه با اعلام اینکه ازدواج های صورت گرفته به واسطه عضویت در پایگاه اینترنتی‌های همسریابی انتخابی کورکورانه است،‌ بیان داشت: ازدواج‌های مبتنی بر عدم شناخت در فضاهای مجازی اقدامی بسیار ساده انگارانه است و باید از ادامه دار بودن روند ازدواج مجازی در پایگاه اینترنتی‌های همسریابی جلوگیری شود.
به گفته وی،‌ جوانان با ازدواج‌های مجازی بدون شک،‌ راهی به سوی خوشبختی و زندگی پایدار نخواهد یافت.
وی با تاکید بر ضرورت آموزش معیارهای صحیح همسریابی در مقاطع مختلف تحصیلی به جوانان،‌ اظهار داشت: جوانان باید نسبت به اثرات مخرب این پایگاه اینترنتی‌ها آگاهی داشته باشند.
اصلانی در ادامه با اشاره به نقش انکارناپذیر خانواده‌ها نسبت به آگاهی بخشی جوانان، بیان داشت: در این میان وظیفه مسئولین به منظور جلوگیری از به مخاطره افتادن زندگی جوانان، ‌رهیابی این پایگاه اینترنتی‌های دروغین است.
وی تصریح کرد: ‌قوه قضاییه باید با ورود به این عرصه،‌ از ادامه‌دار بودن فعالیت پایگاه اینترنتی‌های همسریابی جلوگیری کند.
این مقام مسئول در ادامه افزود: متاسفانه گاهاً شاهد هستیم که ازدواج از طریق پایگاه اینترنتی‌های همسریابی در میان خانواده‌ها و جوانان به عنوان امتیاز مطرح می‌شود.
وی با ناپسند عنوان کردن امر مزبور،‌ خاطرنشان کرد: باید به صورت جدی از ادامه دار بودن این اتفاق در جامعه جلوگیری به عمل آید به طوری‌که در نهایت ازدواج در فضاهای مجازی به عنوان یک ضد ارزش در جامعه مطرح شود.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.