لزوم کاستن از حجم کاری کادر درمان با توجه به پیشگیری

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو کشور بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون به منظور پیشگیری از همه گیری کووید۱۹ تاکید کرد و گفت: پیشگیری ها از حجم کاری کادر رمان می کاهد.

لزوم کاستن از حجم کاری کادر درمان با توجه به پیشگیری

به گزارش ممتاز نیوز، دکتر دارایی هفتم آذر ماه در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و تکریم از زحمات دکتر نوید دانائی رئیس سابق این دانشگاه که با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل استانی و اعضاء هیأت رییسه و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد با بیان اینکه پیشگیری بر درمان مقدم است اظهار کرد: توجه به امر پیشگیری، می تواند تا حد زیادی از حجم کاری کادر درمان بکاهد.

رئیس سازمان غذا و دارو کشور با اشاره به گزارش عملکرد دکتر نوید دانائی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، گفت: دستاوردها و عملکرد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان واقعا قابل توجه و ارزنده بود و این گزارش گواه این است که مدیریت حوزه سلامت استان سمنان واقعا نوید بخش آینده‌ای روشن تر است.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پس از انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۷ تاسیس شد و طی نمودن سریع گام های موفقیت در این دانشگاه، به جایی رسیده است که دانش ‌آموخته‌ی این دانشگاه سکان مدیریت را به دانش آموخته دیگر این دانشگاه واگذار می کند.

رئیس سازمان غذا و دارو کشور تصریح کرد: سرعت ارتقای جایگاه دانشگاه و نحوه ریاست دکتر نوید دانائی در دوران تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قابل توجه بوده و بنده به نمایندگی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این زحمات ارزنده تشکر می کنم و خدمات ایشان به عنوان ریاست دانشگاه و همچنین پزشک متخصص اطفال و فوق تخصص نوزادان شایسته تعطیم و تقدیر است.

وی با اشاره به موقعیت ویژه استان سمنان اظهار کرد: استان سمنان، استانی با موقعیت جغرافیایی گسترده و ویژه و همچنین به دلیل قرار گرفتن این استان در مسیر پر رفت و آمد جاده‌ای، خدمت رسانی به مردم، مسافرین و زوار حرم رضوی سخت است و کار جهادی و پرتلاش می طلبد.

معاون وزیر بهداشت افزود: گسترش دانشکده ها، جذب دانشجوی غیرایرانی، پذیرش بیماران بین المللی و کسب مجوز راه اندازی رشته ها جای قدردانی دارد و انتظار می رود که دکتر قدس همچون رئیس سابق دانشگاه فعالیت ها را با شیب تند و با سرعت به سمت ارتقای تمامی حوزه های دانشگاه طی کند.

دکتر دارایی تاکید کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از هیچ همراهی و تلاشی برای ارتقای وظایف و بهبود عملکرد حوزه سلامت دریغ نمی کند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.