لطفا باور کنید ؛ حقیقی پرسپولیسی شد

۰۲م آذر ،

اخبار باشگاه پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال فجرسپاسی به پرسپولیس پیوست.

به گزارش فوتبال آنلاین رضا حقیقی، هافبک دفاعی تیم فوتبال فجرسپاسی پس از کش و قوس‌های بسیاری که در راه عقد قراردادش با پرسپولیس به وجود آمد، سرانجام امشب قراردادش را به مدت ۲،۵ سال با سرخ‌پوشان به امضا رساند.

محمد رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: از مسئولان باشگاه فجرسپاسی از جمله سرمربی این تیم، محمود یاوری برای حضور حقیقی در پرسپولیس رخصت گرفتم.

رضا حقیقی پس از امضای رسمی قرارداد با پرسپولیس در گفتگو با پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: حضور در پرسپولیس برای هر بازیکنی یک افتخار بزرگ است. من با تمام وجودم به پرسپولیس آمدم تا بتوانم با حمایت باشگاه و هواداران به اهداف پرسپولیس برسیم.

حقیقی در مورد قراردادش تصریح کرد: قراردادم با پرسپولیس به صورت قطعی انجام شد و مبلغ رضایتنامه ام با زحمات و تلاش رویانیان پرداخت و از سوی باشگاه فجر سپاسی صادر شد و مدت قراردادم با پرسپولیس دو سال و نیم است.

هافبک سابق تیم فجر سپاسی در خصوص سوال یکی از خبرنگاران که از او پرسید آیا به پرسپولیس تخفیف دادید، گفت: بحث ما مشکل مالی نبود. استخاره گرفتم، خوب آمد و من هم با مدیر عامل محترم باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسیدم و در این مسیر کاملا سعی کردم اصول حرفه ای را رعایت کرده و با باشگاه و سرمربی فجر سپاسی هم هماهنگ بودم تا تخلفی نکنم.

حقیقی در پاسخ به این سوال که آیا با پرسپولیس به مشکل مالی بر نخواهد خورد، گفت: سردار اینقدر خوب می باشند که من مشکل نداشته باشم. من به خاطر هواداران و سردار بحث مالی نکردم. دیشب مقرر شد ظرف ۴۸ ساعت مبلغ رضایتنامه ام از سوی باشگاه پرسپولیس به باشگاه فجر سپاسی پرداخت شود که این موضوع ظهر امروز انجام شد و بنده ایمان دارم که هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و باید تلاش کنم تا انتظارات باشگاه، سرمربی و هواداران خوب پرسپولیس را برآورده کنم.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس دربارهٔ ارقام مختلف و کلانی که پیرامون مبلغ قراردادش منتشر می گردد، افزود: این شایعات صحت ندارد. من بازیکن ملی هستم و سقف قرارداد را هم رعایت کردم که بر اساس نیم فصل محاسبه می گردد. نمی دانم باشگاه پرسپولیس چقدر به باشگاه فجر داده ولی قرارداد من متعادل است.

 رضا حقیقی در خصوص زمان حضور در ترکیب پرسپولیس گفت: باید بروم سر تمرین ولی آقای رویانیان لطف کردند و پس از هماهنگی با کادر فنی یک هفته به من استراحت دادند. من هم تمرینات بدنسازی را انجام می دهم و طبق قانون از نیم فصل دوم در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

حقیقی دربارهٔ نتایج پرسپولیس در فصل جاری گفت: مشکل پرسپولیس فنی نبوده و نیست چون بهترین های ایران در این تیم حضور دارند. همه این موضوع را قبول دارند. یکسری فشار روحی و روانی وجود داشت که خدا را شکر برطرف شد. پرسپولیس روند رو به رشدی را طی می کند. مطمئن باشید تیم پرسپولیس مدعی قهرمانی خواهد بود و من هم تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا به موفقیت برسیم.

هافبک سابق فجر سپاسی در پاسخ به این سوال که رویانیان به هنگام امضای قرارداد به مداح بودن شما اشاره کرده گفت: من در کنار فعالیت های ورزشی و زندگی ام مداحی هم می کنم و در بعضی اردوهای تیم فجر مداحی می کردم و به این موضوع هم افتخار می کنم.

حقیقی در مورد تاخیر چند ماه حضورش در پرسپولیس گفت: این پروسه بر می گردد به اول فصل و زمانی که نیم فصل دوم مقابل پرسپولیس بازی کردیم، فکر می کنم آقای دنیزلی مرا خواسته بود و اسم مرا در لیست خرید گذاشته بود. آقای رویانیان هم بسیار تلاش کردند که من بیایم و من هم دوست داشتم بیایم ولی خب باشگاه فجر راضی نشد. حالا هم من فکر نمی کردم این انتقال صورت گیرد و جا دارد تشکر کنم از سردار که همه جوره پای من ایستادند و دل نگرانی من هم این است که بتوانم از این اعتماد به موفقیت رسیده و انتظارات را برآورده کنم.

حقیقی در پایان گفت: من خود را مدیون باشگاه فجر سپاسی می دانم و از زحمات مدیریت و کادر فنی تشکر کرده و هرگز این باشگاه سازنده را فراموش نمی کنم و معتقدم روح شهید سپاسی و همه ورزشکاران این باشگاه کمک کرده و امیدوارم این تیم و هواداران خوب شیرازی در ادامه فصل نتایج خوب را جشن بگیرند.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.