لطفی:تمرینات سختی برای مسابقات انتخابی دو ومیدانی جوانان کشوردارم

‘علی لطفی’ روز چهارشنبه در مصاحبه ای با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره از مسابقات قهرمانی معلولان کشور در رده ی سنی جوانان با شرکت ۸۴ ورزشکار از ۲۶ استان کشور افزود: در این مسابقات توانستم با ثبت زمان ۲۴ثانیه و ۹ صدم ثانیه در ۲۰۰متر مقام نخست را کسب کنم.

وی با اشاره به معلولیت مادرزادی دست راست خود افزود: با معاینات پزشکی که پیش از مسابقه توسط پزشکان صورت گرفت اجازه شرکت در کلاس T-46 را پیدا کردم .

وی یادآور شد:به مدت یکسال است که به صورت حرفه ای در رشته دو ومیدانی فعالیت می کنم که پارسال درتمرینات تست رکورد گیری تیم ملی با ثبت ۲۵ ثانیه و ۱۵ صدم ثانیه نفر مقام دوم را کسب کرده بودم و امسال توانستم یک ثانیه رکوردم را کاهش دهم.

وی با اشاره به تمرینات سخت خود در ایام هفته گفت: هفته ای سه بار درحدود دو ساعت تمرین دو و میدانی زیر نظر رضا قوامی مربی تیم دو و میدانی استان گیلان در سالن یادگار امام رشت و نیز ورزش بدنسازی را نیز انجام میدهم.

لطفی ، هدفش را از انجام تمرینات سخت ، ثبت رکورد ۲۳ثانیه و ۷۰ صدم ثانیه در دوی ۲۰۰ متر عنوان کرد .

وی در ادامه افزود: رقابت‌های دوومیدانی جهانی جوانان آیواز، تیرماه امسال در کشور چک با ترکیب ۱۸ ورزشکار از ایران برگزار خواهد شد که امیدوارم من نیز با اعزام به این مسابقات بتوانم افتخاری برای کشورم کسب کنم .

‘علی لطفی ‘متولد ۱۳۷۰و اهل بندرانزلی ودانش آموزمقطع پیش دانشگاهی است.

۷۱۵۱/۶۲۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۹۴۴۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.