لطیفی: تراکتوری ها دوپینگ روحی شده بودند

   علی لطیفی در گفتگویی اظهار داشت: نبود قلعه نوعی در نیمکت استقلال اصلی ترین علت باخت آبی پوشان بود قلعه نوعی مربی بزرگی است وی جو ورزشگاه یادگار امام تبریز را می شناخت و این مربی با تعویض تکنیک تیمی اش می توانست مانع شکست استقلال در این بازی شود.

به گزارشممتازنیوز، وی تصریح کرد: بازیکنان استقلال بسیار ضعیف ظاهر شدند جو ورزشگاه تبریز آنها را گرفته بود، همه این بازیکنان سابقه بازی در چنین شرایط و جو ورزشگاه را داشتند اما به لحاظ روانی تحت فشار بودند.

لطیفی عنوان کرد: تراکتورسازان انگیزه بالایی داشتند به طوریکه دوپینگ روحی شده بودند مسئولان تراکتور این بازی را برای بازیکنانش حیثیتی قلمداد کرده بودند. تراکتوری ها در تمامی خطوط زمین، تیم برتر بازی بودند و آبی پوشان حرفی برای گفتن نداشتند.

وی اظهار داشت: موقعیت های استقلال نه براساس کار تیمی بلکه با اشتباهات مدافعان تراکتورسازی نصیبشان شد اما استقلالی ها در هر سه خطوط آشفته ظاهر شدند.

لطیفی بیان کرد: تراکتوری ها برخلاف آبی پوشان فراتر از فوتبال ایران بازی کردند بازیکنان تراکتور مالکیت توپ را با جنگندگی و درگیری در بیشتر دقایق از آن خود کردند در انتقال سریع توپ از دفاع به حمله عالی بودند و هر حمله استقلال را با ضد حمله جواب می دادند.

وی در مورد نبود نکونام در خط میانی استقلال گفت: عدم حضور نکونام در تیم استقلال تأثیر منفی بر روند حرکتی استقلال گذاشت چرا که استقلالی ها در میانه زمین بازیکن جنگنده و دونده ای همچون نکونام در این بازی نداشتند؛ ساموئل بازیکن جایگزین نکونان هم کارایی لازم را در میانه زمین نداشت و همه این عوامل مزید بر علت شد که تراکتوری ها مالکیت توپ در وسط زمین را از آن خود کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: تراکتوری ها برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی باشند به این برد نیاز داشتند که با حمایت تماشاچیانشان به این پیروزی دست یافتند.

لطیفی خاطرنشان کرد: هواداران تراکتورسازی یک نعمت بزرگ برای فوتبال تبریز هستند آنها با علاقمندی بی نظیرشان مسئولان تبریزی را مجاب می کنند که بیشتر به تیم ریشه دار تراکتور توجه کنند.

وی در مورد گفته های صالح درباره نبود چند بازیکن اصلی تیم که باعث باخت استقلال شد گفت: این مسئله واقعیت است چراکه نبود بازیکن خارجی همچون توزی و جانواریو تأثیر منفی برروی تیم استقلال گذاشته بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.