لغو برخی پروازهای فرودگاه مهرآباد بدلیل بارش برف

در پی بارش برف، چندین پرواز فرودگاه مهرآباد لغو و یا با تاخیر انجام شد.

لغو برخی پروازهای فرودگاه مهرآباد بدلیل بارش برف

به گزارش ممتاز نیوز، فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ پروازی از تاخیر و ابطال پروازها به دلیل بدی هوای فرودگاه‌های مقصد در روز (جمعه ) سوم دی ماه خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه مسافرین پروازها به مقصد شهرهایی که شرایط آب وهوایی نامناسب جوی دارند قبل از خروج از منزل با اطلاعات پرواز به شماره  ۰۲۱۶۱۰۲۱  و ۱۹۹ جهت اطلاع از  آخرین وضعیت پرواز  تماس بگیرند.

این اطلاعیه درباره وضعیت پروازها تا قبل از ساعت ۱۳ امروز، می‌افزاید: پرواز  شرکت هواپیمایی آتا به شماره ۵۶۷۷ با ساعت برنامه‌ای ۶:۳۵ به مقصد ارومیه بعلت بدی هوای مقصد باطل شد.

هم چنین پرواز شماره ۵۶۰۲ شرکت هواپیمایی آتا نیز با ساعت برنامه ایی  ۸:۰۵ به مقصد تبریز بدلیل بدی هوای مقصد باطل اعلام شد.

بر اساس این اطلاعیه پروازهای تاخیر خورده بدلیل شرایط نامناسب جوی فرودگاه مقصد تا ساعت۱۳ روز جمعه نیز به این شرح است.

پرواز شرکت هواپیمایی آتا با شماره ۵۶۱۰ ساعت ۹:۱۰ به مقصد تبریز و پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر به شماره ۳۴۵ ساعت ۱۰:۴۵ مقصد تبریز تاخیر دارد.

هم چنین پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر  با شماره ۳۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۵ به مقصد اردبیل به دلیل بدی آب و هوای مقصد باطل شد.

بر اساس این خبر پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر با شماره ۳۴۳۱ ساعت ۱۱:۵۵ مقصد پارس آباد نیز تا این ساعت جزو پروازهای لغو شده است.

شرکت هواپیمایی اتا پرواز با شماره ۵۶۰۸ ساعت ۱۲:۰۵ مقصد تبریز را نیز با تاخیر انجام میدهد و احتمال لغو این پرواز وجود دارد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.