لغو دوباره کنسرت محمد رضا لطفی در خوزستان

۲۳اردیبهشت،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از کنسرت موفق شب قبل محمد رضا لطفی در بهبهان، به این هنرمند اطلاع داده شده است که امشب نمی‌تواند در این شهر روی صحنه حاضر شود.

این دومین باری است که در تور کنسرت‌های خوزستان این موسیقی دان مانع ایجاد می‌شود. شامگاه شنبه ۲۱ اردیبهشت هم لطفی بر خلاف برنامه از پیش اعلام شده، اجازه اجرا در شهر اندیمشک را پیدا نکرد. به این ترتیب، محمد رضا لطفی در مدت حضور در خوزستان، تنها دو کنسرت در اهواز و یک برنامه در بهبهان اجرا کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه آوای شیدا، با وجود آن که بلیت‌های برنامه دوم لطفی در بهبهان فروخته شده بود، رییس اداره ارشاد اسلامی این شهر، مجوز صادر شده را باطل کرد و دستور لغو این کنسرت را داد. 

لطفی که قرار بود علاوه بر کنسرت، برای علاقه‌مندان بهبهانی کارگاه آموزشی ساز تار و تاریخ موسیقی را نیز برگزار کند، پس از کارشکنی اداره ارشاد این شهر، عطای برگزاری کارگاه آموزشی را نیز به لقایش بخشید و برای کنسرت تبریز راهی دیار آذربایجان شد.

بر اساس این گزارش، درکنسرت شب اول در بهبهان که بسیاری از مردم پشت در ماندند، قطعاتی به صورت بداهه نوازی با اشعار مولانا و حافظ توسط محمدرضا لطفی اجرا شد.

همچنین در این تور موسیقایی، نبیل یوسف شریداوی (دف) و سجاد منصوری (تمبک) با این آهنگساز به صحنه رفتند.

تور کنسرت‌های بهاره محمدرضا لطفی از ۱۹ تا ۳۰ اردیبهشت ماه و شهرهای جنوبی و تبریز برگزارمی شود.

۵۷۲۴۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.