لغو ممنوعیت تبلیغات رایتل در صدا و سیما

۱۹م آذر ، فارس- با توافق اخیر مدیران رایتل و صدا و سیما، ممنوعیت پخش تبلیغات رایتل در تلویزیون لغو شد و از این پس تبلیغات اپراتور سوم نیز به تبلیغات اپراتور اول و دوم تلفن ‌همراه در تلویزیون اضافه خواهد شد.

در حالی که به سبب اختلاف نظر مدیران رایتل و صدا و سیما، از پخش تبلیغات این اپراتور در تلویزیون ممانعت می‌شد، اخیرا با حل موضوع، پخش تبلیغات رایتل از صدا و سیما دوباره از سرگرفته شده است.

بر اساس این گزارش، در ابتدای راه‌اندازی رایتل، تبلیغات این اپراتور از تلویزیون پخش می‌شد؛ اما مطرح شدن طرحی که پخش برودکست صوت و تصویر را در انحصار سازمان صدا و سیما قرار می‌داد، مسیر رایتل را تغییر داد؛ به گونه‌ای که در آستانه یک سالگی اپراتور سوم تلفن‌ همراه، صدا و سیما پخش تبلیغات رایتل را متوقف کرد.

پیش از این یک مقام مسئول وزارت ارتباطات در گفت‌گو با خبرنگار فارس‌، از رایزنی مدیران رایتل با مسئولان صدا و سیما و رگولاتوری خبر داده و گفته بود: مدیران رایتل برای حل این موضوع، در حال رایزنی با مسئولان صدا و سیما می باشند و طی نامه‌ای این موضوع را به اطلاع سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسانده‌ و از آنها برای حل این موضوع درخواست کمک کرده‌اند که رایزنی‌ها همچنان ادامه دارد.

اکنون گویا مدیران رایتل موفق به جلب نظر مسئولان صدا و سیما برای پخش دوباره تبلیغات رایتل در این رسانه شده‌اند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.