لغو پرواز استقلال به رشت / بهروان : با اتوبوس بروید

۱۲م آذر ،

لغو پرواز استقلال به رشت / بهروان : با اتوبوس بروید

فارس: خبرها باشگاه استقلال : پس از لغو پرواز کاروان استقلال به رشت، احتمال دارد آبی‌ها با اتوبوس راهی گیلان شوند.

به گزارش فوتبال آنلاین تیم فوتبال استقلال که از ساعت ۱۷:۳۰ امروز برای دیدار مقابل داماش قصد سفر به شهر رشت را داشت، به سبب گرد و غبار بیش از حد و مه شدید در استان گیلان موفق به سفر نشد و پرواز آبی‌پوشان لغو شده است.

قرار است مسئولین برگزاری مسابقه و همچنین ناظر تیم‌های استقلال و داماش گیلان پس از پیگیری‌های لازم و پیش بینی شرایط جوی در خصوص برگزار شدن مسابقه نظر نهایی خود را اعلام کنند اما به احتمال فراوان دیدار استقلال و داماش گیلان لغو و روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

محسن ترکی، داور مسابقه داماش و استقلال صبح امروز راهی رشت شده، اما کمک داورهای وی به همراه استقلالی از این سفر بازماندند.

اعضای تیم استقلال در حال مذاکره با مسئولان سازمان لیگ می باشند تا در صورت امکان مسابقه دو تیم به روز سه شنبه موکول شود.

استقلالی‌ها در صورتی که نتوانند مسئولان سازمان لیگ را برای برگزاری بازی در روز سه شنبه متقاعد کنند احتمال فراوان با اتوبوس راهی رشت خواهند شد.

این مسئله سبب اعتراض کادر فنی تیم استقلال شده و آنها معتقدند در آستانه بازی، بازیکنان این تیم از لحاظ جسمی و روحی افت خواهند کرد و بازی باید در روز سه‌شنبه برگزار شود.

دیدار تیم‌های داماش و استقلال قرار بود فردا در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شود که برگزاری این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

غلامرضا بهروان در خصوص لغو پرواز استقلالی‌ها به رشت و احتمال تعویق این بازی، اظهار داشت: استقلالی‌ها باید تلاش کنند خود را از مسیر زمینی و با اتوبوس به رشت برسانند، چون این موضوع جزئی از قانون است و اگر پرواز صورت نگرفت بالاخره باید تلاش برای رفتن به صورت زمینی انجام شود.

 


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.