لمپارد در آستانه پیوستن به لس آنجلس گلکسی

۲۸ام بهمن ،

روند گلزنی های فرانک لمپارد در این فصل هم نتوانست مدیران چلسی را به تمدید قرارداد او قانع کند و این هافبک باتجربه به احتمال بسیار زیاد در پایان فصل استمفوردبریج را ترک خواهد کرد.

او که از اول ژانویه به طور رسمی می توانست مذاکرات با سایر باشگاهها آغاز کند، در مراحل پایانی توافق با لس آنجلس گلکسی است.

به همین دلیل این ملی پوش انگلیس از هم اکنون خود را برای یک زندگی جدید در آمریکا آماده می کند و مدیر برنامه هایش را مامور پیدا کردن یک خانه مناسب کرده است.

تنها در صورتی که مدیران چلسی در تصمیم شان تجدید نظر کنند و بخواهند قرارداد او را تمدید کنند، لمپارد ممکن است پیشنهاد قابل توجه باشگاه انگلیسی را رد کند.

مدیران چلسی در پایان سال ۲۰۱۲ به طور رسمی به این بازیکن اطلاع دادند که می تواند به دنبال یک باشگاه جدید باشد؛ در حالی در نهایت قرارداد اشلی کول را که مانند لمپارد در پایان این فصل به اتمام می رسید، برای یک فصل دیگر تمدید کردند. به همین دلیل هواداران چلسی همچنان امیدوارند مدیران چلسی نظرشان را در مورد لمپارد تغییر بدهند.

گل لمپارد در دیدار هفته قبل مقابل ویگان، دهمین گل او در ۱۵ دیدار اخیر برای چلسی بود. به این ترتیب، رکورد گلزنی او برای باشگاه لندنی به ۱۹۸ گل رسید و اکنون تنها ۴ گل با رکورد بابی تامبلینگ فاصله دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.