لنکرانی: با وجود کاندیداهای فعلی تردیدی برای ماندن در صحنه ندارم

۰۵اردیبهشت،

کامران باقری لنکرانی کاندیدای جبهه پایداری صبح امروز پنجشنبه در حاشیه کنگره کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در دانشگاه تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقتصاد، سیاست ‌خارجی و فرهنگ مهم‌ترین مسائلی است که باید در دولت یازدهم به آنها توجه داشت.
کاندیدای جبهه پایداری محوری‌ترین برنامه برای دولت یازدهم را عدالت عنوان کرد و گفت: عدالت یک هدف میانه و ترویج مبانی اسلامی در حکومت دینی هدف اصلی است.
لنکرانی با بیان اینکه مردم به صورت دغدغه‌مند به مسائل نگاه می‌کنند و مطالبه آنها از نامزدها برنامه‌محوری و توجه به ظرفیت کشور است، تصریح کرد: بعضی حرکات سیاسی با مردم‌سالاری دینی در تضاد است. اگر بعضی نامزدها از اول کاندیدا شوند اما به نفع کسی کنار بروند، شفافیت نیست و هر کسی که در خود ظرفیتی می‌بیند باید خود را به رأی مردم عرضه کند.
نامزد جبهه پایداری در انتخابات یازدهم با بیان اینکه تا زمان انتخابات ۵۰ روز باقی مانده، اظهار داشت: ما مخالف ورود زودهنگام به انتخابات بودیم؛ از این رو بنده در دیرترین زمان اعلام کاندیداتوری کردم.
لنکرانی مهم‌ترین چالش پیش رو را عدم توجه به جهت‌گیری‌ها در برابر مشکلات روزمره دانست و ادامه داد: باید بین آرمان‌گرایی و واقعی‌گرایی ما همسویی ایجاد شود و مطالبه نظام مردم‌سالار دینی از مدیریت کلان همین نکته است.
نامزد جبهه پایداری در خصوص تداوم حضورش در صحنه انتخابات و ائتلاف با سایر نامزدهای اصولگرا، اظهار داشت: اگر کسی خود را اصلح می‌داند باید صحنه بیاید اما ائتلاف یعنی در این موضوع تردید داریم.
لنکرانی بر همین اساس خاطر نشان کرد: اگر کاندیداهای دیگری به صحنه بیایند که اصلح از من باشند، کنار می‌روم اما در حال حاضر با وجود کاندیداهای فعلی تردیدی برای ماندن در صحنه انتخابات ندارم.
/۲۷۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.